Jer med blogspot blogs, der tjener penge på dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt penge på min blog, hvis det er muligt, men jeg har virkelig bare ikke så meget forstand på det.

Mange af de blogs jeg følger med på, har sponsorerede indlæg osv. hvordan får man det??
Og hvordan kan man tjene penge på sin blog??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Anonym trådstarter

Opsedasse

Anmeld

20. april 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt penge på min blog, hvis det er muligt, men jeg har virkelig bare ikke så meget forstand på det.

Mange af de blogs jeg følger med på, har sponsorerede indlæg osv. hvordan får man det??
Og hvordan kan man tjene penge på sin blog??

Det med de sponsorerede indlæg, der er det hvis et firma tilbyder at sende et produkt for at modtageren så skriver en anmeldelse om det.. Jeg selv har fået mange ting igennem det Man kan også selv kontakte firmaerne, hvis man fx. skriver om noget der omhandler noget lignende deres produkter. Eks. billigvoks.dk og Gosh.dk , hvis man skriver om make-up og pleje produkter.  

https://www.facebook.com/SponsorprodukterTilBloggere?fref=ts

Anmeld

20. april 2013

Anonym trådstarter

malliebooh skriver:

Det med de sponsorerede indlæg, der er det hvis et firma tilbyder at sende et produkt for at modtageren så skriver en anmeldelse om det.. Jeg selv har fået mange ting igennem det Man kan også selv kontakte firmaerne, hvis man fx. skriver om noget der omhandler noget lignende deres produkter. Eks. billigvoks.dk og Gosh.dk , hvis man skriver om make-up og pleje produkter.  

https://www.facebook.com/SponsorprodukterTilBloggere?fref=ts

Tusind tak for dit svar :-)

Jeg må nok vente lidt med at kunne få de sponsorede indlæg, da min blog pt. er meget personlig og ikke rigtig omhandler nogle produkter andet end medicin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.