Duft i klædeskab.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.474 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. april 2013

morpåthurø

Hej alle sammen.

Jeg må simpelthen have nogle gode råd. Når jeg vasker vores tøj herhjemme bruger jeg både vaskepulver og skyllemiddel med duft og vores tøj dufter også skønt når det er vasket og tørt og når jeg lægger det ind i skabet.

Når jeg så tager tøjet ud af skabet er duften helt væk er duften af skab kommet til. Det gælder ikke så meget børnenes tøj da det bliver brugt rigtig meget, men specielt min mands og mit tøj da der kan gå noget tid i mellem vi bruger det.

Har I nogle gode råd til hvordan vi kan bevare duften i tøjet længere tid så tøjet stadig dufter dejligt når det kommer ud af skabet?

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

twinny

Min mormor køber nogle lækre indpakket sæbe og ligger det forskellige steder blandt tøjet. Det dufter skønt.

Anmeld

20. april 2013

morpåthurø

twinny skriver:

Min mormor køber nogle lækre indpakket sæbe og ligger det forskellige steder blandt tøjet. Det dufter skønt.

okay- det er en god ide. det tror jeg, at jeg vil prøve

Anmeld

20. april 2013

morpåthurø

twinny skriver:

tak for ideen

Anmeld

20. april 2013

MorDk

eller lavendelposer... (hvis man kan lide duften altså)

Tænker nu hvor jeres tøj så "dufter" af skab frem for skyllemiddel og vaskepulver med parfume... kunne det være en mulighed at bytte det ud med parfumefri/allergivenlige produkter....? Så skåner I også miljøet lidt - Bare en tanke?

Anmeld

28. april 2013

mortilflere

Prøv at se om der er mug i skabet

Anmeld

28. april 2013

morpåthurø

mortilflere skriver:

Prøv at se om der er mug i skabet

det har jeg tjekket tak. Der er hverken mug el fugtig luft.

Tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.