1 års-fødselsdagsgave (Pige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
11 svar
7 synes godt om
20. april 2013

MorDk

Vi er begyndt at tænke lidt over hvad vi skal give vores datter i 1 års-føs'dagsgave (september 2013) jaja... man er vel i god tid *S*

Min søster giver et legekøkken fra IKEA  

Jeg overvejer at købe en dukke med dukkevogn eller seng/dyne... ... men hvilken en ville være god til en barn på 1 år?

Andre ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

BabyMus

Nu har jeg ikke så meget forstand på dukker og hvor gammel man skal være for at få en. MEN jeg ville lige nævne de personlige dukker fra MyLittleBettie på Facebook. De er fantastiske synes jeg! Og så kan man selv bestemme hårfarve og øjenfarve så det ligner mest muligt. Ja, jeg ville bare lige skrive det. Jeg synes i hvert fald de er virkelig flotte. (:

Anmeld

20. april 2013

MorDk

BabyMus skriver:

Nu har jeg ikke så meget forstand på dukker og hvor gammel man skal være for at få en. MEN jeg ville lige nævne de personlige dukker fra MyLittleBettie på Facebook. De er fantastiske synes jeg! Og så kan man selv bestemme hårfarve og øjenfarve så det ligner mest muligt. Ja, jeg ville bare lige skrive det. Jeg synes i hvert fald de er virkelig flotte. (:

Dem vil jeg da lige kigge lidt på... Har aldrig hørt om dem...?!

Anmeld

20. april 2013

BabyMus

MorDk skriver:

Dem vil jeg da lige kigge lidt på... Har aldrig hørt om dem...?!

JA det synes jeg du skal gøre! Det var to blogs jeg læser med på. Der var de. Så måtte jeg også lige ind og kigge og så var jeg solgt. Jeg har to nu, selvom jeg er voksen hehe.

Anmeld

20. april 2013

Nea85

MorDk skriver:

Vi er begyndt at tænke lidt over hvad vi skal give vores datter i 1 års-føs'dagsgave (september 2013) jaja... man er vel i god tid *S*

Min søster giver et legekøkken fra IKEA  

Jeg overvejer at købe en dukke med dukkevogn eller seng/dyne... ... men hvilken en ville være god til en barn på 1 år?

Andre ideer?

Da Clara blev 1 år fik hun en Corolle dukke, og hun har elsket den fra første øjeblik hun så den. Hun har den med overalt
Prøv at søge på "Corolle Calin" på google. De koster ca 380 kr, men de er alle pengene værd, virkelig god kvalitet.

Clara har denne, men der er virkelig mange søde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida har en dukkevogn fra BR med justerbart styr! Skide smart :p 

Anmeld

20. april 2013

MorDk

rikkeregnbue skriver:

Ida har en dukkevogn fra BR med justerbart styr! Skide smart :p 

Har du et billede eller et link?

Anmeld

20. april 2013

Louise H.

Isabella har dukkevognen fra krea

Anmeld

20. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Har du et billede eller et link?

Jeg har det her billede, men kan lige finde link i morgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2013

N1

Smallstuff laver de FLOTTESTE dukkevogne og dukkesenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.