livet her hos os!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
4 svar
2 synes godt om
19. april 2013

Mettefpigen

Jaaa.... Vil lige skrive en lille update på vores liv....
Nu har bassen og jeg boet ved min mor i snart 2 måneder, og f.. Hvor er det hårdt.... Kæmper virkelig med følelserne og med at spare op... Det er sku dyrt at flytte :-P
Er blevet sygemeldt da jeg ikk kan få en hverdag til at hænge sammen :-( er grædefærdig over at eks og jeg ikk skal være sammen mere, har jo været sammen siden jeg var 18.... :-(
Bassen har det rigtig godt, glad og tilfreds og snotforkælet ;-) (mormor)
Min mor kæmper stadig med genoptræningen.... Hård kamp... :-( også skal vi i retten til maj til den endelige slutning og krydser max fingre for at han ryger ud af landet!

Knus til jer alle fra Lukas og Mette :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Jaaa.... Vil lige skrive en lille update på vores liv....
Nu har bassen og jeg boet ved min mor i snart 2 måneder, og f.. Hvor er det hårdt.... Kæmper virkelig med følelserne og med at spare op... Det er sku dyrt at flytte :-P
Er blevet sygemeldt da jeg ikk kan få en hverdag til at hænge sammen :-( er grædefærdig over at eks og jeg ikk skal være sammen mere, har jo været sammen siden jeg var 18.... :-(
Bassen har det rigtig godt, glad og tilfreds og snotforkælet ;-) (mormor)
Min mor kæmper stadig med genoptræningen.... Hård kamp... :-( også skal vi i retten til maj til den endelige slutning og krydser max fingre for at han ryger ud af landet!

Knus til jer alle fra Lukas og Mette :-)

Hvorfor ønsker du ham ud af landet? Hvis han er dit barns far så skal han da også have mulighed for at se sin søn.

kan godt forstå det er hårdt for dig at bo hos din mor, det er bare ikke fedt når man er flyttet hjemmefra 

monica

Anmeld

20. april 2013

bøllen

Monica P skriver:

Hvorfor ønsker du ham ud af landet? Hvis han er dit barns far så skal han da også have mulighed for at se sin søn.

kan godt forstå det er hårdt for dig at bo hos din mor, det er bare ikke fedt når man er flyttet hjemmefra 

monica

tror det er overfalds manden

Anmeld

20. april 2013

Troldemommi

bøllen skriver:

tror det er overfalds manden

Ej føj for fanden, sådan et svin, det vidste jeg ikke lige.

Monica

Anmeld

20. april 2013

Mettefpigen

Monica P skriver:

DDe

monica

Det er ikk min søns far, det er en der har slået min mor ned....

Tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.