Hvad skal mine børn have på til fotograf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
dpb skriver:

personligt ville jeg nok vælge billede 2... alternativt billede 3  (og så er jeg typen der ville have et reservesæt med, bare i tilfælde af der skulle ske et eller andet undervejs...)

Qnuz

Go ide med reserve set! Der må jeg gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

hekran

Jeg synes 3'eren er superfin!

Vi har vores børn til fotograf for at få taget portrætter når de er ca. 3 år gamle, mens de stadig er små, men hvor man kan se i hvilken retning de er ved at udvikle sig

Samtidig tager vi også er 'gruppeportræt' af dem. Det lyder voldsomt, men vi venter barn nr. 4 til august.

Vi har valgt at holde alle portrætter i sort/hvid og børnene har en form for hvid bluse på med jeans/overalls/nederdel på i cowboy-stof. På den måde er de ikke alle ens, men det er sådan set kun deres ansigter der skiller dem ud Billederne kommer jo til at være ca. 9 år fra hinanden i alt, så vi vil gerne have, at det ikke er for tydeligt på andet end deres ansigter.

Vi rammer portrætterne (30x40) ind og hænger gruppebilledet fra samme år (20x30) lige under. Det er vores mindevæg

Anmeld

20. april 2013

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Marita skriver:

Jeg synes 3'eren er superfin!

Vi har vores børn til fotograf for at få taget portrætter når de er ca. 3 år gamle, mens de stadig er små, men hvor man kan se i hvilken retning de er ved at udvikle sig

Samtidig tager vi også er 'gruppeportræt' af dem. Det lyder voldsomt, men vi venter barn nr. 4 til august.

Vi har valgt at holde alle portrætter i sort/hvid og børnene har en form for hvid bluse på med jeans/overalls/nederdel på i cowboy-stof. På den måde er de ikke alle ens, men det er sådan set kun deres ansigter der skiller dem ud Billederne kommer jo til at være ca. 9 år fra hinanden i alt, så vi vil gerne have, at det ikke er for tydeligt på andet end deres ansigter.

Vi rammer portrætterne (30x40) ind og hænger gruppebilledet fra samme år (20x30) lige under. Det er vores mindevæg

Nej hvor fint min oprindelige tanke var noget helt andet! Det var meningen at pigen som er mulat og dejlig brun skulle have hvid kjole på og hvide leggins og hvide blomster  i håret, drengen som er blondt og knap to år skulle have comboybukser på med huller en rå t-shirt og evt lille skindjakke og strit hår. Synes det kunne være så lækre kontraster med stor yndig brun pige og lille nuttet men rå gut. Men jeg følte det blev for omfattende og ville dæmpe det lidt ned når det er deres første gang. Men nu har jeg set et tredie sæt på nettet som jeg blev vild med og så blev nr. 2 valg alligevel ikke hvad jeg ville. Ja det lyder besværligt. Men tror det bliver min fjerde tanke som er billede to 

Anmeld

20. april 2013

TNBC

sommerbarn<3 skriver:

Hej damer! Jeg er i dilemma! er frygtelig perfektionistisk visuelt og ned i små detaljer og overvejelser. Ungerne skal til fotograf i morgen og har sust rundt for at skaffe det rigtige outfit og bliver nu i tvivl igen. Hvad synes i? 

Billede 2.

Anmeld

20. april 2013

MorDk

Billede nr. 2

Anmeld

20. april 2013

Mother-love

sommerbarn<3 skriver:

Hvad hælder du mest til? 

Det er svært. Men vil nok sige billede 3. Fordi der er der lidt farve på. Ment på den måde at skjorten træder lidt i kræft samt så er der nederdelen som også træder lidt i kræft. Og jeg kan godt lide der er en del af tøjet der træder i kræft på et billede.

Anmeld

20. april 2013

sommerbarn<3

Det blev billede to. Og det gik bare dårligt! Børnene ville ingen ting pigen gemte hovedet og drenge ville hellere lege. Øv. er mega skuffet. Men fotografen sagde hun ville fotoshoppe, så må vi se. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.