Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må lige vise min stolthed og guldklump frem.. Hun er helt igennem FANTASTISK, smuk og dejlig.. Når hun smiler til mig smelter mit hjerte...
Det er fantastisk at være mor...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorTilMalucca skriver: Må lige vise min stolthed og guldklump frem.. Hun er helt igennem FANTASTISK, smuk og dejlig.. Når hun smiler til mig smelter mit hjerte... Det er fantastisk at være mor...
Smuk smuk datter du har fået dig søde en rigtig charmebøf
Camillos skriver: Smuk smuk datter du har fået dig søde en rigtig charmebøf
1000 tak søde
Hvordan går det med dig og lille prinsesse Emma? Nu er det efterhånden 100 år siden jeg sidst var herinde (bruger ikke siden så ofte længere).
Hold kæft hvor er hun altså skøn Kan godt forstå dit hjerte smelter..
Juliekp skriver: Hold kæft hvor er hun altså skøn Kan godt forstå dit hjerte smelter..
1000 tak.
Hun er da bare for dejlig...
Hvor er det bare et fantastisk billeder
Ariel skriver: Nurh hvor er hun kær har hvis skrevet før, at min datter også hedder Malucca. Men opdager lige de også er fra samme dato. Min Malucca er dog fra 09. Det er da lidt pudsigt
Nurh hvor er hun kær har hvis skrevet før, at min datter også hedder Malucca. Men opdager lige de også er fra samme dato. Min Malucca er dog fra 09. Det er da lidt pudsigt
1000 tak. Ej hvor spøjst. Har lige set din profil, din datter er da også lækker og super flot navn
MorTilMalucca skriver: 1000 tak. Ej hvor spøjst. Har lige set din profil, din datter er da også lækker og super flot navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128