Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Ååårh av nej altså Din stakkel! Det er fa'mer ikke sjovt at have bækkenløsning, det gør bare vildt ondt
Ååårh av nej altså Din stakkel! Det er fa'mer ikke sjovt at have bækkenløsning, det gør bare vildt ondt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Ja, tør sgu næsten ikke blive gravid igen :s sidst var jer arbejdsløs, så det gjorde ikke så meget, at jeg ikke kunne noget .. Men nu har jeg job/uddannelse OG Caroline at tage mig af
Ja, tør sgu næsten ikke blive gravid igen :s sidst var jer arbejdsløs, så det gjorde ikke så meget, at jeg ikke kunne noget .. Men nu har jeg job/uddannelse OG Caroline at tage mig af
Ja nemlig, det betyder nemlig rigtig meget når man har én i forvejen, man kan jo slet ikke noget i 9 mdr. så
Jeg fik det, da jeg ventede min datter og kunne mærke det ved belastning (gå og stå meget) efter fødslen. Det gik først væk da jeg grundet en anden skade, kom til kiropraktor. Hun spurgte ind til om jeg andre "problemer" end de to klemte knæ, jeg kom ind til hende med. Og så gav hun bæknet et par behandlinger, når han alligvel var igang Jeg har ikke mærket til siden Kan helt sikkert anbefale at få en kiorpraktor til at kigge på det
Maja_4000 skriver: Har ikke stemt .. Jeg synes ikke at jeg ligefrem døjer med det.. Men jeg kan stadig mærke det :/
Har ikke stemt .. Jeg synes ikke at jeg ligefrem døjer med det.. Men jeg kan stadig mærke det :/
Sådan er det også her, det går meget om i lænden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128