Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja... vi havde sidste besøg af sundhedsplejesken i mandags... hvor elna fyldte 8 måneder
vores lækre lille steg er 73 cm lang og vejer 10 kg!!!
en lille basviola hun elsker at få taget billeder og elsker at stå op og er bare en hygge fis... når mor ellers er i nærheden... for hun er igang med tigerspring hvor mor er den eneste der duer... så mor skal være i nærhende al tid... og det er ikke godt nok at man kan se hende... man skal kunne mærke hende ja ja... tålmodighed... det skal nok gå over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: ja... vi havde sidste besøg af sundhedsplejesken i mandags... hvor elna fyldte 8 måneder vores lækre lille steg er 73 cm lang og vejer 10 kg!!! en lille basviola hun elsker at få taget billeder og elsker at stå op og er bare en hygge fis... når mor ellers er i nærheden... for hun er igang med tigerspring hvor mor er den eneste der duer... så mor skal være i nærhende al tid... og det er ikke godt nok at man kan se hende... man skal kunne mærke hende ja ja... tålmodighed... det skal nok gå over
Hold op hvor er hun lækker...
Og shit hvor er hun blevet hurtig stor...
Som tiden dog flyver!!!
men hun er simpelthen bare SÅ skøn! Nu har jeG (forhåbentligt) snart født, så skal jeg jo ud med din sele- så kan jeg se den lille charmetrold igen
ønskebarn74 skriver: Hold op hvor er hun lækker... Og shit hvor er hun blevet hurtig stor...
jeps... den dragt fra hollys der sidder tæt, det er en 74 skal til at havde fundet str. 80 frem snart
FrkZier skriver: Som tiden dog flyver!!! men hun er simpelthen bare SÅ skøn! Nu har jeG (forhåbentligt) snart født, så skal jeg jo ud med din sele- så kan jeg se den lille charmetrold igen
hihi ja det bliver hyggeligt... og så kan jeg se mini bebs og blive helt skruk igen
Jamen jøsses hvor er hun en guld klump, og hvor er hun super lækker og smuk sikke en pige
hun måtte godt komme kæreste med min lille dreng i dag
Hvor er hun skøn! Dejlige basunkinder
Kay skriver: hihi ja det bliver hyggeligt... og så kan jeg se mini bebs og blive helt skruk igen
Hehe ja
B&J skriver: Jamen jøsses hvor er hun en guld klump, og hvor er hun super lækker og smuk sikke en pige hun måtte godt komme kæreste med min lille dreng i dag
det ved man jo aldrig om sker i fremtiden
Faith skriver: Hvor er hun skøn! Dejlige basunkinder
jeps
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128