bækkenløsning efter graviditeten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. april 2013

DitteFisk

Jeg synes ikke det var specielt sjovt at være gravid tilsidst men den skide bækkenløsning, som gjorde mig meget immobil... 

Jeg så ret meget frem til at få graviditeten afsluttet og få min krop igen. Og tabe de 17 kg der var røget på..

Her 17 dage efter fødslen mangler der stryge 5 kg for at være tilbage på startvægt.. de 5 trælse kg.. 

MEN .. min bækkenløsning er bare ikke skredet... efter gåturer er det smadret.. og når jeg rejser mig fra sofaen.. av!  Så jeg kan dårligt komme i gang med at blive lidt sommer-fit.. det er utænkeligt at løbe, det vil bækkenet jo slet ikkevære med til..

Hvor længe efter fødslen måtte i andre med bækkenløsning døje med det skidt? Bliver det ikke snart bedre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Maja_4000

Altså.. Min mor kan stadig ikke løbe, og det er tyve år siden hun fødte :/ jeg kan også stadig mærke det .. Men det er måske også bare fordi jeg er i virkelig dårlig form min datter er to år og fire måneder

Anmeld

19. april 2013

DitteFisk

Maja_4000 skriver:

Altså.. Min mor kan stadig ikke løbe, og det er tyve år siden hun fødte :/ jeg kan også stadig mærke det .. Men det er måske også bare fordi jeg er i virkelig dårlig form min datter er to år og fire måneder

Uf altså..  Ved godt det sjældent går 100% væk.. men håber ikke jeg skal være generet af det så længe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.