Hvilket legehus har jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.854 visninger
31 svar
8 synes godt om
19. april 2013

L&V

Ja som overskriften jo så fint siger, hvilket legehus har i så?? Har kigget på mange men er bare i tvivl om hvor stort sådan et ska være for det bliver fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Laulund87

Min mand har selv bygget Marias

Det er ikke ret stort, men det har dog en lille terasse og hun er rigtig glad for det

Anmeld

19. april 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Min mand har selv bygget Marias

Det er ikke ret stort, men det har dog en lille terasse og hun er rigtig glad for det

Har du ik et billede måske?

Anmeld

19. april 2013

Laulund87

Månsson skriver:

Har du ik et billede måske?

Hmm tror det ikke, men kan godt gå ud og tage et.. Når jeg lige gider her senere

Anmeld

19. april 2013

MortilElias2010

Farmand har også bygget Elias' legehus her, skal også ud efter et billede for at kunne lægge det ind  Vi kalder det Pandekagehuset 

Anmeld

19. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis vi bliver færdig med at sætte vores op her i weekenden, ka jeg lige ligge et billede ind af det. 

Vores måler ca 1.80 i højden, ca 2 m i længen og ca 1.70 i bredden, så den er pæn stor. Den har også en lille terreasse foran. 

Kærsten er lige ved at jævne jorden nu, også ska der lægges grus og fliser unden. Det når vi forhåbenlig i morgen, så vi ka komme i gang med huset søndag!! Vh stine

Anmeld

19. april 2013

L&V

StineW79 skriver:

Hvis vi bliver færdig med at sætte vores op her i weekenden, ka jeg lige ligge et billede ind af det. 

Vores måler ca 1.80 i højden, ca 2 m i længen og ca 1.70 i bredden, så den er pæn stor. Den har også en lille terreasse foran. 

Kærsten er lige ved at jævne jorden nu, også ska der lægges grus og fliser unden. Det når vi forhåbenlig i morgen, så vi ka komme i gang med huset søndag!! Vh stine

Det lyder som en fin størrelse.. Tænker jo lidt hvis man ska ha køkken og et lille bord osv der inde så ska der jo være lidt plads

Anmeld

19. april 2013

MortilElias2010

Ja som overskriften jo så fint siger, hvilket legehus har i så?? Har kigget på mange men er bare i tvivl om hvor stort sådan et ska være for det bliver fedt

Så kom jeg i haven  Her er legehuset, højt nok til at kunne stå oprejst for voksne. Bruges meget  Plads til værkstedsbord og legekøkkenet samt et lille bord, en stol og en bænk. Naturtræ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2013

L&V

MortilElias2010 skriver:

Så kom jeg i haven  Her er legehuset, højt nok til at kunne stå oprejst for voksne. Bruges meget  Plads til værkstedsbord og legekøkkenet samt et lille bord, en stol og en bænk. Naturtræ 

Sikke fint.. Altid godt med en handymand

Anmeld

19. april 2013

Laulund87

Her er det Det mangler lidt maling og småjusteringer, men det kan da leges i indtil det er færdigt Taget er ikke så pænt og skal males, men det har også været vildt billigt at lave da vi har brugt genbrugsmaterialer. Det dyreste har nok været hængler og plexiglas til vinduerne

Man kan også lige skimte rutsjebane, gyngestativ og sandkasse.. Også hjemmelavet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.