Første scanning inden oplægning af fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
6 svar
2 synes godt om
19. april 2013

**Ønskebabyen

Så har jeg været på klinikken til scanning.

Mit eget æg måler pt. kun 12 mm. og min slimhinde var kun 5,3, så min cyklus denne gang er åbenbart længere end de normalt 28 dage.

Jeg skal scannes igen på mandag, og hvis ægget er som det skal være der, skal jeg tage ovitrelle (ÆL sprøjten) mandag aften, og så bliver fryseæggene lagt op Lørdag den 27

Så det er sådan tingene ser ud her pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

ønskebørn74

**Ønskebabyen skriver:

Så har jeg været på klinikken til scanning.

Mit eget æg måler pt. kun 12 mm. og min slimhinde var kun 5,3, så min cyklus denne gang er åbenbart længere end de normalt 28 dage.

Jeg skal scannes igen på mandag, og hvis ægget er som det skal være der, skal jeg tage ovitrelle (ÆL sprøjten) mandag aften, og så bliver fryseæggene lagt op Lørdag den 27

Så det er sådan tingene ser ud her pt.

Uuuuuuuuuhhhhhh... 

Anmeld

19. april 2013

**Ønskebabyen

ønskebarn74 skriver:

Uuuuuuuuuhhhhhh... 

Tak Jeg er meget spændt på scanningen på mandag!

Anmeld

19. april 2013

Putomanen

Det lyder som at det går efter planen, selvom din cyklus er lidt længere. Det bliver spændende at du snart bliver ruger igen

Anmeld

19. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Det lyder som at det går efter planen, selvom din cyklus er lidt længere. Det bliver spændende at du snart bliver ruger igen

Ja, jeg er lidt bagud af planen, men ellers går det jo som det skal Æg størrelse og slimhinde fulgtes i hvert fald fint af som de skulle Så jeg er meget spændt på scanningen på mandag, og om der bliver sat dato på for en (forhåbentlig) ægoplægning.

Anmeld

20. april 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Ja, jeg er lidt bagud af planen, men ellers går det jo som det skal Æg størrelse og slimhinde fulgtes i hvert fald fint af som de skulle Så jeg er meget spændt på scanningen på mandag, og om der bliver sat dato på for en (forhåbentlig) ægoplægning.

Jeg kan godt forstå, at du er spændt. Jeg synes fryseforsøg er meget mere skånsom end et frisk forsøg, både pga. længden men også pga. mindre medicin.
Jeg håber virkelig meget, at jeres fryseæg viser sig at være de rigtige, som sætter sig fast.

Anmeld

20. april 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Jeg kan godt forstå, at du er spændt. Jeg synes fryseforsøg er meget mere skånsom end et frisk forsøg, både pga. længden men også pga. mindre medicin.
Jeg håber virkelig meget, at jeres fryseæg viser sig at være de rigtige, som sætter sig fast.

Ja, det er super rart og skal igennem et "så let" forsøg

Tusind tak Jeg håber virkelig også bare at det er det helt rigtige for os det her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.