P.... F...... Tyveknægte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
4 svar
1 synes godt om
19. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det er lige hva de er!!

Er på hyggestrøg tur med en veninde, også ef vi i søsterne green,hvor der kommer 2 rigtig pæne unge fyr, som vi lige lægger mærke til, står ret tæt op af in veninde, som står med min barnevogn. 20 min sener opdager jeg at min taske er væk!  Det er filme bare så frækt, og er ret sikker på at det er dem der har stjålet den!

Heldivis har de fået sig en lang næse, for min Tlf, nøgler og pung, havde jeg i mine jakkelommer. Det enest der var i tasken var pusleting, og en lækker sparkrdragt fra småfolk. Tror mæsker der var værdier for omkring 500 kr i alt, med tasken og indhold!

Men fuck det er træls at folk ik bare ka holder deres, lange klamme finger for sig selv! ØV ALTSå!!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Troldemommi

StineW79 skriver:

Ja det er lige hva de er!!

Er på hyggestrøg tur med en veninde, også ef vi i søsterne green,hvor der kommer 2 rigtig pæne unge fyr, som vi lige lægger mærke til, står ret tæt op af in veninde, som står med min barnevogn. 20 min sener opdager jeg at min taske er væk!  Det er filme bare så frækt, og er ret sikker på at det er dem der har stjålet den!

Heldivis har de fået sig en lang næse, for min Tlf, nøgler og pung, havde jeg i mine jakkelommer. Det enest der var i tasken var pusleting, og en lækker sparkrdragt fra småfolk. Tror mæsker der var værdier for omkring 500 kr i alt, med tasken og indhold!

Men fuck det er træls at folk ik bare ka holder deres, lange klamme finger for sig selv! ØV ALTSå!!! Vh stine

Ihh sådan nogle røvhuller  Håber de er blevet godt skuffede over der ingen penge var i.

monica

Anmeld

19. april 2013

StineW79

Monica P skriver:

Ihh sådan nogle røvhuller  Håber de er blevet godt skuffede over der ingen penge var i.

monica

Ja tror de må være blevet ret skuffet!! Og det mest tosset er næsten at jeg virkelig plejer at være meget påpasselig med at holde øje med min taske/pusletaske, når jeg har den med. Men i dag, var det jo min veninde der kørte med barnevognen, så opdage det seriøst først 20 min sener. Totalt tralst!! 

Men så ka jeg da lære det til en anden gang! Vh stine

Anmeld

19. april 2013

Laulund87

Folk skal fandme holde sig fra ting der ikke er deres!

Store idioter

Anmeld

19. april 2013

StineW79

Laulund87 skriver:

Folk skal fandme holde sig fra ting der ikke er deres!

Store idioter

Ja nallerne væk eller næsen siger knæk!! Tror seriøst at hvis jeg havde opdaget at de var ved at stjæle den, var gået totalt amok på dem altså. 

Fatter ik, at folk ik bare holde nallerne væk, fra andres ting!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.