2+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
7 svar
4 synes godt om
19. april 2013

superwat

Kan jeg virkelig ikke teste nu? Sys jeg har alle symptomer pt. Og er utålmodig!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

grinny

Hvis du kun er 2+3 har ægget slet ikke sat sig fast endnu 

Anmeld

19. april 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nyd det og vent med, at teste til du skal have din mens ellers ender du med, at blive vanvittig

Anmeld

19. april 2013

Muhmi

superwat skriver:

Kan jeg virkelig ikke teste nu? Sys jeg har alle symptomer pt. Og er utålmodig!!!!

2+3 så er du ikke engang gravid endnu.. Sorry to say, men dine symptomer er indbildte

Slap af og vent til når du skulle have haft menstruation

Anmeld

19. april 2013

AnonymMor

superwat skriver:

Hvis du kun er 2+3 så er du jo kun omkring ægløsnings tidspunktet, hvilket nok er derfor du kan mærke noget  

så nej du kan slet ikke få en positiv test endnu da ægget ikke ikke har fastsat sig endnu.. 

Vent til omkring 4+0  

Anmeld

19. april 2013

BabyDrømme23

superwat skriver:

Det er sku ikke sjovt at sidde og vente  Måske en god idé at slappe lidt af og tænke på noget andet mens man venter, det har hjulpet på mig, tænker ikke lige så meget på det nu Men nu er der også kun lidt mere end en uge til jeg kan teste om mens ikke kommer

Anmeld

19. april 2013

mommy1991

superwat skriver:

Selvfølgelig kan du teste nu - men det vil være spild af penge og den vil helt sikkert være negativ Sorry, men du må bare være tålmodig! 

Anmeld

19. april 2013

superwat

Jamen jeg venter tålmodigt :-) og koncentere mig om mit arbejde og min søde kæreste :-) men æl kan jo godt være kommet i søndags i og med at jeg testede positiv der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.