Er jeg for meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lige flyttet i egen lejlighed hvilket er utrolig lækkert, men mangler netværk, da jeg har mistede mange pga. fortid og nu graviditet!

Min kæreste og jeg har så hygget os fra igår aftes til nu,

Han tog ud til en kammerat igår hele dagen, og sagde at han ville hygge med mig hele dagen idag, og lave god mad iaften o.s.v,

(Han kom klokken 22 igår.)

Han sover til Kl. 11. cirka idag og er lige gået ud af døren igen, jeg spørger så ind til den hygge dag/aften vi skulle have, og han siger så at det ikke var ment på den måde, og at jeg også snart skal finde nogle jeg kan bruge min tid med (hvilket jeg prøver!!!) sidder egentlig bare og føler mig dum.

Han gik fra vores aftale, fordi han glemte han havde en aftale med hans mor, som har shoppet lidt lækkert til ham

Er træt af at han kommer og går som det passer ham, har lyst til at prøve skrive til ham, for første gang i hele vores forhold at jeg desværre ikke har tid ( han vil måske komme i aften igen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

AlberteSophie

Nejnejnej ?

hvorfor skæbe mere drama ? Så heller sig du ikke har lyst.

han har ligesom du også et liv ved siden af.

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Nejnejnej ?

Det er mere den følelse af at han flere gange har 'glemt' en aftale, og at han altid har så travlt med at komme afsted, efter han har været hos mig? det har jo ikke noget og gøre med og skabe drame?

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

AlberteSophie skriver:

Nejnejnej ?

Det er mere den følelse af at han flere gange har 'glemt' en aftale, og at han altid har så travlt med at komme afsted, efter han har været hos mig? det har jo ikke noget og gøre med og skabe drama?

Anmeld

19. april 2013

modesty

Jeg er lige flyttet i egen lejlighed hvilket er utrolig lækkert, men mangler netværk, da jeg har mistede mange pga. fortid og nu graviditet!

Han tog ud til en kammerat igår hele dagen, og sagde at han ville hygge med mig hele dagen idag, og lave god mad iaften o.s.v,

Han sover til Kl. 11. cirka idag og er lige gået ud af døren igen, jeg spørger så ind til den hygge dag/aften vi skulle have, og han siger så at det ikke var ment på den måde, og at jeg også snart skal finde nogle jeg kan bruge min tid med (hvilket jeg prøver!!!) sidder egentlig bare og føler mig dum.

Han gik fra vores aftale, fordi han glemte han havde en aftale med hans mor, som har shoppet lidt lækkert til ham

Er træt af at han kommer og går som det passer ham, har lyst til at prøve skrive til ham, for første gang i hele vores forhold at jeg desværre ikke har tid ( han vil måske komme i aften igen )

Nu er det jo svært at forholde sig til andet end det du skriver i indlægget, som er eksemplet med hans mor. Og det synes jeg ikke at du kan tillade dig at blive sur over. Det er en hændelig forglemmelse og selvfølgelig skal han ikke aflyse en aftale med sin mor.

Hvis du synes at han generelt er god til at glemme aftaler, så prøv at tage en overordnet snak hvor I forventningsafstemmer. 

Men det kan godt ende med at du må acceptere at det er sådan han er. Det lyder ikke som noget han gør med vilje, men fordi han simpelthen er glemsom - og det kan jo være svært at gøre noget ved.

Anmeld

19. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

næææææææææ........... jeg bliver vildt knurremis, hvis jeg bliver brandt af.

Men han har nok lidt ret... for havde du haft lidt at snakke med, så havde du måske bare trukket på skuldren og sagt "så tager jeg hen til xxx"

Kender du slet ikke nogen?- kan du ikke skabe relationer igennem job, fritids aktiviteter, frivillig arbejde eller måske igennem din kærestes venner?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.