Fodvorte hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
5 synes godt om
19. april 2013

Fuglemor

Vi har fået ny læge og denne fjerner ikke fodvorter. Jeg har fået at vide jeg skal købe noget på apoteket. Men vil først lige høre hvilke produkter i har prøvet og har haft gode erfaringer med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

gædde/gitte

Mor12 skriver:

Vi har fået ny læge og denne fjerner ikke fodvorter. Jeg har fået at vide jeg skal købe noget på apoteket. Men vil først lige høre hvilke produkter i har prøvet og har haft gode erfaringer med?

åh... hvorfor skal de altid hedde sådan nogen navne man ikke kan huske....

vartner??

Den ligner en tush...tus..... nu kan jeg fandme heller ikke stave til tush..tus....thus.... ej!!

DEN LIGNER EN HVID FARVEBLYANT...... påføres morgen og aften og vorten falder selv af efter en lille uge

Anmeld

19. april 2013

Albertsen92

Mor12 skriver:

Verocid er godt. Og så skal man huske at bruge skalpel og selv skære i dem men det fortæller de på apoteket

Anmeld

19. april 2013

Fuglemor

gædde/gitte skriver:

vartner??

Den ligner en tush...tus..... nu kan jeg fandme heller ikke stave til tush..tus....thus.... ej!!

DEN LIGNER EN HVID FARVEBLYANT...... påføres morgen og aften og vorten falder selv af efter en lille uge

Den har jeg faktisk lige læst om. Men tænkte det var vist for godt til at være sandt. Men den virker?

Anmeld

19. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
gædde/gitte skriver:

vartner??

hihi hvor er du sød 

Anmeld

19. april 2013

Fuglemor

Albertsen92 skriver:

Verocid er godt. Og så skal man huske at bruge skalpel og selv skære i dem men det fortæller de på apoteket

noget i den stil brugte jeg som barn. Kan man godt gå alm i bad osv

Anmeld

19. april 2013

Albertsen92

Mor12 skriver:

noget i den stil brugte jeg som barn. Kan man godt gå alm i bad osv

Jep

Anmeld

19. april 2013

gædde/gitte

Mor12 skriver:

Den har jeg faktisk lige læst om. Men tænkte det var vist for godt til at være sandt. Men den virker?

ja ja gu virker den

den er lidt dyr... 100...140,- tror jeg det var... fjernede en gigantisk vorte på gemalen...

Man skuer i enden, så kommer det der snask ud...det påførerer man så vorten - det bliver hvidt...og senere dør den - bliver helt sort... så piller man det døde af og gentager, hvis der er mere vorte tilbage... bare rolig man er ikke i tvivl

Anmeld

19. april 2013

Fuglemor

gædde/gitte skriver:

ja ja gu virker den

den er lidt dyr... 100...140,- tror jeg det var... fjernede en gigantisk vorte på gemalen...

Man skuer i enden, så kommer det der snask ud...det påførerer man så vorten - det bliver hvidt...og senere dør den - bliver helt sort... så piller man det døde af og gentager, hvis der er mere vorte tilbage... bare rolig man er ikke i tvivl

Hold da op. Det lyder jo pænt nemt. Kan være det er den jeg skal prøve i første omgang

Anmeld

19. april 2013

gædde/gitte

Mor12 skriver:

Hold da op. Det lyder jo pænt nemt. Kan være det er den jeg skal prøve i første omgang

ps. det kan altså godt stikke lidt, når man smører det på..... men slet ikke i nærheden af den smerte, når man får dem frosset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.