Det der med øget tissetrang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2013

BabyDrømme23

Det bliver sagt at man allerede i begyndelsen af graviditeten kan få øget tissetrang  

Men altså hvordan skal det forstås? eller altså hvordan er det da? er det bare det at man føler en øgning? eller tisser man også en stor mængde da man så tisser, eller kan det også bare komme en lille smule? Og kan deg også føles lidt som om at man er ved at få blærebetendelse?

Er i tvivl, fordi jeg har sådan en følelse af at ville tisse hele tiden, har haft det sådan lidt et par dage, men i dag er det blevet meget mere, også selv om jeg ikke har noget at tisse.

Vil bare vide om det kan være et tegn på om jeg er gravid eller muligvis bare er at jeg er på vej at få blærebetendelse?

Om jeg er gravid så er jeg ca 3+0, men tror ikke jeg er gravid, har ikke rigtig haft symptomer på noget som sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Nadja Mathiesen

Det skal forstås sådan at du går hypiere på toilettet end hidtil. Jeg er 12 uger henne i dag, og i takt med at man kan følge livmoderen vokse går man oftere på toilettet. Jeg går på toilettet 2 - 3 gange i timen, også når jeg sover  

Anmeld

19. april 2013

BabyDrømme23

Nadja Mathiesen skriver:

Det skal forstås sådan at du går hypiere på toilettet end hidtil. Jeg er 12 uger henne i dag, og i takt med at man kan følge livmoderen vokse går man oftere på toilettet. Jeg går på toilettet 2 - 3 gange i timen, også når jeg sover  

Ok Så er det nok ikke et symptom på graviditet jeg har  

Anmeld

19. april 2013

Maja88

Tror det er forskelligt.. jeg har kun øget tissetrang når bebsern puffer til blæren.. er 17+3 i dag og har haft der en gang..

Et du beskriver lyder for mig som tegn på blærebetændelse eller du får kulde dernede

Anmeld

19. april 2013

BabyDrømme23

Maja88 skriver:

Tror det er forskelligt.. jeg har kun øget tissetrang når bebsern puffer til blæren.. er 17+3 i dag og har haft der en gang..

Et du beskriver lyder for mig som tegn på blærebetændelse eller du får kulde dernede

Ja tror det er et eller andet ubehag jeg har fået, håber bare ikke det udvirkler sig til rigtig blærebetendelse  Må bare drikke meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.