sorte dyr paa mine planter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.875 visninger
4 svar
4 synes godt om
19. april 2013

AnneMaria

mine blomster som staar udenfor (bor i udlandet), der er en masse sorte smaa dyr paa en af dem... alle stilke er fyyyyyldt med dem! hvad er det ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

gædde/gitte

AnneMaria skriver:

mine blomster som staar udenfor (bor i udlandet), der er en masse sorte smaa dyr paa en af dem... alle stilke er fyyyyyldt med dem! hvad er det ?????

bladlus vel

Anmeld

19. april 2013

AnneMaria

gædde/gitte skriver:

bladlus vel

ved ikke saa meget om blomster.... saa hvad er bladlus??? og hvad skal man goere? det er kun en af planterne der har det..0

Anmeld

19. april 2013

gædde/gitte

AnneMaria skriver:

ved ikke saa meget om blomster.... saa hvad er bladlus??? og hvad skal man goere? det er kun en af planterne der har det..0

bladlud er sådan nogen små fede dyr - de kan både være sorte og limegrønne  De suger saften i planten ... tit vartes de op af myrer...

Den billigste løsning er at du tager en forstøver(den der srayflaske) og laver en blanding af opvaskemiddel og vand (må godt skumme lidt) også sprøjter du det påbladlusene de næste par dage... de dør af det, planten tager ikke skade

gentag når det er n'ødvendigt

Anmeld

19. april 2013

AnneMaria

gædde/gitte skriver:

bladlud er sådan nogen små fede dyr - de kan både være sorte og limegrønne  De suger saften i planten ... tit vartes de op af myrer...

Den billigste løsning er at du tager en forstøver(den der srayflaske) og laver en blanding af opvaskemiddel og vand (må godt skumme lidt) også sprøjter du det påbladlusene de næste par dage... de dør af det, planten tager ikke skade

gentag når det er n'ødvendigt

τusind tusind tak!! saa blev man lidt klogere idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.