Anonym skriver:
Hej allesammen.
Kort spørgsmål, er nemlig i tvivl om hvor vidt jeg har handlet forkert i min parforhold.
Vi har vel set hinanden 4 måneder, seriøst parforhold i lige omkring en måned.
Jeg skylder en husleje - dét er jeg ikke stolt over og ville ikke blande min kæreste ind i det da jeg vidste at jeg kunne betale inden længe og har en aftale med udlejer.
Igår skrev udlejer til mig, min kæreste ser hvem det er og spørger hvem det er (umiddelbart fordi han ikke vil fortælle at han havde set det) ..
Stikker en hurtig løgn om at det var min søster - han ved jeg lyver - men det ved jeg ikke. Han presser på og VIL se beskeden, det vil jeg ikke. Er jo flov. Han kører i vrede og kommer tilbage sent på aftenen og jeg fortæller ham hvad det gik ud på (dette gjorde jeg også da han var kørt over sms, ville ikke ringe da han nok kørte og var sur) - han siger så at han ikke kan stole på mig og ikke tror på noget af det jeg siger. Han har set sms'erne nu.
Han bliver og sover, i hver sin side af sengen.
Til morgen puttede vi og han vil komme og spise aftensmad efter job idag - jeg er forvirret.
Nok mest fordi jeg er forelsket og ikke ville have at han skulle vælge mig fra pga de klassiske ting som; ung mor, ikke styr på økonomien.
Knus.
Jeg kan se det fra begge side. Det er dine ting og rager egentligt ikke ham, men samtidig hvis jeg var ham så ville jeg da vide hvad min kæreste havde af problemer så vi kunne finde ud af det.
Jeg går ud fra man er i et forhold for at det senere bliver seriøst nok til at man skal bo sammen m.m. Hvis jeg en dag flyttede sammen med en kæreste og så fandt ud af at han måske skyldte 500.000 væk, så ville jeg da blive vildt chokeret og nok også rasende selvom det ikke rager mig, men det vil jo gå ud over vores samliv og drømme sammen (formegentligt, 500.000 er meget at skylde væk)
Jeg ved godt du ikke skylder 500.000 kr væk, det var bare et eksempel på at man simpelthen bliver nødt til at være ærlig, man slæber ikke folk ind i et forhold hvor der er problemer - og så er det lige meget om det er store eller små problemer 
Og hvis du lyver om den ene ting, hvad lyver du så ellers om? Det er altså svært at stole på folk der holder ting hemmeligt
Jeg synes du skal sige undskyld til ham for at "lyve" for ham, men samtidig skal han jo så sige undskyld for at "snage" i dine ting. Det er faktisk lidt svært
hm. Nå men, altid være ærlig fremover hehe