3 Begravelser på 7 måneder :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. april 2013

Troldemommi

I oktober døde min mands gudmor af kræft 64 år gammel, i Januar døde min mands farmor af alderdom 92 år gammel og i søndags døde min mands mormor af alderdom 93 år gammel, puhhaa jeg syntes alle de begravelser er hårde.

Det er alle tre søde dejlige damer som har sat deres familier og bekendte i højsædet og i to af tilfældene har levet et langt og lykkeligt liv, med mange børn, børnebørn og oldebørn og lange ægteskaber, den første blev revet væk fra alle os der elskede hende af den grufulde kræft.

Den sygdom skulle udryddes! 

Men nu skal min sorte kjole findes frem igen godt den kan give sig pga maven, og nej hvor jeg håber det er sidste gang i lang tid vi skal til begravelse.

Ville ikke rigtigt noget med dette indlæg, jeg er bare rigtig ked af det da jeg også kan se hvor hårdt det påvirker Jeppe og min graviditet og dermed store humørsvingninger gør det ikke nemmere.

Død er sgu en svær ting at acceptere

Monica 21+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

B&J

håber de har det godt hvor de er nu

og er ked af i skal til så mange begravelser, for ja det er møg hammer hårdt og det savn og tab man får...

jeg sender jer en masse krammer og håber ikke i skal til en begravelse de første mange år..

men når det så er sagt hold da op nogle flotte alder de 2 af dem havde, håber da helt sikkert det gives videre til resten af familien

Anmeld

19. april 2013

Troldemommi

B&J skriver:

håber de har det godt hvor de er nu

og er ked af i skal til så mange begravelser, for ja det er møg hammer hårdt og det savn og tab man får...

jeg sender jer en masse krammer og håber ikke i skal til en begravelse de første mange år..

men når det så er sagt hold da op nogle flotte alder de 2 af dem havde, håber da helt sikkert det gives videre til resten af familien

Mange tak

Jeg er ikke i tvivl om at de sidder på hver deres sky i himlen og ser ned og holder øje med alle dem som savner dem 

Monica

Anmeld

19. april 2013

B&J

Monica P skriver:

Mange tak

Jeg er ikke i tvivl om at de sidder på hver deres sky i himlen og ser ned og holder øje med alle dem som savner dem 

Monica

det gør de helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.