Kan jeg være gravid ?? (lidt ulækker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde testdag i tirsdags, og den viste negativt, men jeg havde så meget kvalme og meget ømme bryster, så tænkte jeg ville teste onsdag, onsdag  bløder jeg meget lidt, men om aftenen begynder der at løbe lidt blod ud af mig ikke meget, men nok til at jeg skulle have bind på om aftenen, men om natten og hele dagen i går kom der kun blod på størrelse med en 20, og nu bløder jeg ikke mere, men har stadig negative teste, men har så ømme bryster at jeg ikke kan holde ud at have Bh på, og har også kvalme og meget halsbrand :/ 

nogen der har prøvet dette ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Jeg havde testdag i tirsdags, og den viste negativt, men jeg havde så meget kvalme og meget ømme bryster, så tænkte jeg ville teste onsdag, onsdag  bløder jeg meget lidt, men om aftenen begynder der at løbe lidt blod ud af mig ikke meget, men nok til at jeg skulle have bind på om aftenen, men om natten og hele dagen i går kom der kun blod på størrelse med en 20, og nu bløder jeg ikke mere, men har stadig negative teste, men har så ømme bryster at jeg ikke kan holde ud at have Bh på, og har også kvalme og meget halsbrand :/ 

nogen der har prøvet dette ? 

Ja sådan har jeg haft det flere gange når min mens er begyndt.
Men man kan godt blive lidt forvirret af ens bryster er blevet større og rigtig ømme.

Anmeld

19. april 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Ja sådan har jeg haft det flere gange når min mens er begyndt.
Men man kan godt blive lidt forvirret af ens bryster er blevet større og rigtig ømme.

normalt når jeg har mens styrtbløder jeg så jeg både har tampon og bind på og det er blødt igennem på 2 timer, så det er en underlig blødning forhold til normalt  

mine bryster er ikke blevet større, de bare ekstremt ømme  

Anmeld

19. april 2013

B&J

hvis du har haft for meget at tænke på eller ja din mens bare laver lidt unoder denne gang ja så kan den godt finde på sådan noget og ens krop kan sagtens følelse som om den er gravid fordi alle tegne er der selv om man ikke er gravid desværre...

men vi kan da håbe det er fordi du først kan teste om du er gravid sent

Anmeld

19. april 2013

Camilla <3

Eller også kan du bare ikke teste positivt endnu .. 

Anmeld

20. april 2013

hende-der-du-ved-nok

eller at du er en af dem der ikke kan teste med normale stave.... prøv at bede om en blodprøve på hcg-niveau hos din læge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.