Mens eller måske ikke rigtig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

236 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. april 2013

Christina74

Nogle der har prøvet dette.

Fik fjernet min homonspiral i febuar, i følge min læge er homonerne lige så hurtig ude af kroppen som spiralen.

Fik så mens 29 dage efter sidste blødning med spiralen og 13 dage efter positiv ÆL test (den blev fjernet lige efter mens)

Jeg har så positive ÆL teste d. 4/4 og forventer derfor mens i går d. 18/4. Men det er ikke rigtig blevet til noget fordi :

17/4 lige inden gonat tid skal der tisses af og der syndtes jeg der måske er lidt brunligt på wc papiret efter jeg tørre mig, og tænker så nu er det der.

18/4 om morgnen er der lidt klart slim, med lidt frisk blod i (ligner faktisk noget slimprop agtig :-S) det er så det eneste fine røde jeg har set. Resten af dagen er der lidt brunt udflåd agtig noget, når jeg tørre mig efter at havde på wc. På det trusse indlæg jeg havde på næsten hele dagen var der max 2 små pletter på str med ærter.

i dag 19/4 forventede jeg så at vågne i et blodbad eller noget men nej. Det er stadig bare lidt brunligt udflåd agtigt noget, lige som mens lige inden det er helt slut.

Det første min mand siger er, at så skal der testes vidre. Men stadig kun NEGATIVE test.

Jeg har det ellers fint. (lige en ad...  oplysning, det lugter ikke)

Nogle der kender til dette, for syndtes godt nok det er mærkligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Christina74

Slet ingen bud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.