ville i ringe til jordmor/fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2013

JustMe

Jeg ville absolut ringe. Hvis baby ikke liver mere op, må du ikke bare tænke "h*n er træt efter i nat", for der KAN også være mere alvorlige årsager. Det er der formentlig ikke, men jeg ville personligt aldrig løbe den risiko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

FrkZier

1990h skriver:

I nat havde jeg meget konstante plukveer og en stenhård mave i 4timers tid hvis ikke mere. Mærkede slet ikk baby

Fik så lændesmerter så jeg ikk kunne ligge ned men måtte rejse mig og.gå rundt i stuen hvor det hjalp en del. havde også vilde menstruation lignende smerter.

Har googlet lidt og tænker om jeg er i den såkaldte latente fase?

Mærkede først baby her for 10minutter siden ellers ikk siden i går kl 8.

Ville i ringe til fg nu hvor det ikk rigtigt gør voldsomt ondt mere?

Hvordan er dagen gået???????????? 

Anmeld

19. april 2013

1990h

JustMe skriver:

Jeg ville absolut ringe. Hvis baby ikke liver mere op, må du ikke bare tænke "h*n er træt efter i nat", for der KAN også være mere alvorlige årsager. Det er der formentlig ikke, men jeg ville personligt aldrig løbe den risiko

Jeg gik i bad og spiste morgen mad og lagde mig ind.på sofaen og fik en times tid på øjet da jeg næsten ikk havde sovet.

Mærkede hende lidt derefter og ringede til jordmor igen og vi aftalte at hvis hun stadig ikk var meget aktiv sku jeg.ringe igen kl fem.

Men jeg har ik ringet i efter middag for hun blev meget aktiv i eftermiddags

Anmeld

19. april 2013

1990h

FrkZier skriver:

Hvordan er dagen gået???????????? 

Dagen har gået fint.

jeg har slappet af på det maximale hvis nu der skulle ske noget i nat.

Jeg har ikk mærket noget til noget af det jeg mærkede i nat så tyder på.det gået i sig selv igen. baah

Anmeld

19. april 2013

Mink

1990h skriver:

Dagen har gået fint.

Jeg har ikk mærket noget til noget af det jeg mærkede i nat så tyder på.det gået i sig selv igen. baah

Øv altså nu troede jeg lige hun må da ikke snyde sådan !

Anmeld

19. april 2013

Mink

1990h skriver:

Dagen har gået fint.

Anmeld

19. april 2013

Mink

1990h skriver:

Dagen har gået fint.

Anmeld

19. april 2013

Mink

1990h skriver:

Dagen har gået fint.

Anmeld

19. april 2013

1990h

Akmese skriver:

Ja desværre.

hvis det i nat ikk var veer så ved jeg fandme ikke hvad det var. Det gjorde vildt ondt som mange mens smerter også gik det i lænden plus maven var sten hård. kunne ikk ligge ned særligt længe og måtte.op og gå rundt flere gange.

Men har jo intet mærket i den kaliber siden en 6tiden i morges men jordmor sagde godt at nogle gange kan det gå i sig selv

Men hvornår dævlen starter det så igen? hi hi

Anmeld

19. april 2013

Mink

1990h skriver:

Ja desværre.

hvis det i nat ikk var veer så ved jeg fandme ikke hvad det var. Det gjorde vildt ondt som mange mens smerter også gik det i lænden plus maven var sten hård. kunne ikk ligge ned særligt længe og måtte.op og gå rundt flere gange.

Men har jo intet mærket i den kaliber siden en 6tiden i morges men jordmor sagde godt at nogle gange kan det gå i sig selv

Men hvornår dævlen starter det så igen? hi hi

kan du huske om du har lavet noget særligt igår aftes måske? som optræk til veerne ? så må du prøve det samme af igen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.