Hurtig hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2013

simone_jacobsen

Min lille bandit har i dag været nede og blive vaccineret. Han har fået en lidt voldsom reaktion på det i form af, utrøstelig gråd i mere end 4 timer.

Han er nu gået kold og sover, men jeg syntes han er blevet en del varm og siger en del 'behage/stønne' lyde i søvne - skal jeg være bekymret over selv at ligge mig til at sove eller er det bare godnat til mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

Swerg

Jeg ville helt klart ringe til lægevagten! Har du målt temperatur? 

Anmeld

19. april 2013

simone_jacobsen

Elias2010<3 skriver:

Jeg ville helt klart ringe til lægevagten! Har du målt temperatur? 

Det er fordi han har fået de forbandet 3 måneders vaccinationer Vi fik af vide, ved lægen, at han sagtens kunne få 39-40 i feber.

Og feberen er gået et stykke ned nu. Men tror at han er allergisk for kighoste - det var hans far også.. Reaktionen har været meget ubehagelig og voldsom

Anmeld

19. april 2013

Team Putte

simone_jacobsen skriver:

Det er fordi han har fået de forbandet 3 måneders vaccinationer Vi fik af vide, ved lægen, at han sagtens kunne få 39-40 i feber.

Og feberen er gået et stykke ned nu. Men tror at han er allergisk for kighoste - det var hans far også.. Reaktionen har været meget ubehagelig og voldsom

Har lægen ik fortalt hvad i skal være særlige opmærksomme på når far er allergisk? Ida blev oz sløj af vacciner

Anmeld

19. april 2013

2721

De kan sagtens få meget høj feber og have det over flere dag, som udgangspunkt ville jeg ikke være bekymret over det, men er DU utryg synes jeg du skal ringe til lægen. Det kan være rigtig hårdt at være vidne til.

Anmeld

19. april 2013

baby012

Min datter havde en voldsom reaktion, i form af 41,3 i feber... 

ring og snak med vagtlægen, vi blev indlagt på intensiv i isulation.. De vil gerne have dem ind når de har feber i den alder .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.