Dexter - 6 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
4 svar
1 synes godt om
18. april 2013

Nolle

Længen siden jeg har vært på. 

Jeg ville lige fortælle lidt om Dexter. Han blev 6 mdr her den 1 April. 

Han fået to tænder, kan side slev ( dog kun i 5-6 min. ). Begyndt på mos og grød, det går dog ikke godt. Men vi prøver stadig. Han er kommet op i en tøj str 80/86 , er 79 cm lang - vægt ukendt. Var dog 12,5 kg til 5 mdrs tjek. Så han er en dejlig basse. Han er en meget stille dreng, græder KUN når storebror er lidt få vild. Som kun er sket et par gange, total dårlig samvittighed bagefter. Men de to kan bare ikke undværer hinanden, dejligt at se den søskende kærlighed . De ville med stor glæde ligge i den samme barnevognen og put sove når vi er på tur. 

Han har dog  astmatisk bronkitis i en stor stil, så det hårdt og se han hoste så meget :/ 

Ved ik lige hvordan jeg vender billederne :/ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2013

TbCp

Sikke en dejlig basse!!!! 

Var storebror også stor?

Min søn er 16 mdr (14 mdr korrigeret) er 73cm og vejer 9,6 kg  

Anmeld

22. april 2013

Nolle

TbCp skriver:

Sikke en dejlig basse!!!! 

Var storebror også stor?

Min søn er 16 mdr (14 mdr  korrigeret) er 73cm og vejer 9,6 kg  

Han er en rigtig basse  

Nej storebror var ikke så stor, derfor det kommet til som et chok få os alle han er så stor. Han bruger det tøj storebror hade på da han var over et år gammel. Synes det lidt vildt slev. 

Hvad betyder  korrigeret? 

Anmeld

22. april 2013

TbCp

Nolle skriver:

Han er en rigtig basse  

Nej storebror var ikke så stor, derfor det kommet til som et chok få os alle han er så stor. Han bruger det tøj storebror hade på da han var over et år gammel. Synes det lidt vildt slev. 

Hvad betyder  korrigeret? 

Dejligt

korrigeret - er fordi han er født for tidligt. 2 mdr... Så fra hans fødselsdag er han 16 mdr, men så trækker man de 2 mdr. han er født for tidligt fra hans alder - korrigerer alderen - så han egentlig kun er 14 mdr.

Det var lidt indviklet forklaret

Anmeld

22. april 2013

Nolle

TbCp skriver:

Dejligt

korrigeret - er fordi han er født for tidligt. 2 mdr... Så fra hans fødselsdag er han 16 mdr, men så trækker man de 2 mdr. han er født for tidligt fra hans alder - korrigerer alderen - så han egentlig kun er 14 mdr.

Det var lidt indviklet forklaret

Det forstod jeg godt. 

Tak få forklaring, nu blev jeg det kloger, tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.