Hvad siger i er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2013

Kløver

ditski skriver:

Hehe de er godt nok begge hele, men den ene tykkere end den anden og så ser den sådan tværet lidt ud

Kontrol stregen er som den skal være, synes det er den anden som er mystisk, men har jeg også oplevet, men kun på apotekets teste
Hvis det er sidste gang inden behandling, vil jeg klart anbefale de digitale fra clearblue, dem bruger vi pt, så vi har besked om æl og cyklus inden vi starter i behandling i maj efter pinse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

ditski

Krussedulle skriver:

Jeg vil sige at den er positiv!

Syntes at stregen er meget tydelig i den ene side og sådan så mine også ud, når de var positive

Det er virkelig svært at finde ud af, jeg er lidt spilttet så dejligt med lidt vurderinger fra "kender"

Anmeld

18. april 2013

ditski

Maja84 skriver:

Kontrol stregen er som den skal være, synes det er den anden som er mystisk, men har jeg også oplevet, men kun på apotekets teste
Hvis det er sidste gang inden behandling, vil jeg klart anbefale de digitale fra clearblue, dem bruger vi pt, så vi har besked om æl og cyklus inden vi starter i behandling i maj efter pinse.

Det er godt nok også bare sådan nogle billige nogle jeg har købt på en hjemmeside for natur medicin så nok de samme som på apoteket.

Har du også en dum sygdom der gør det svært at blive gravid. Kan jo se det er lykkes to gange før med dig det er jo dejligt med succes historier når man selv syntes det hele er en gang l... Og konstant kamp for at opnå noget der hele tide viser sig ikke at lykkes

Anmeld

18. april 2013

Timmner

Tror også den er positiv

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Det er godt nok også bare sådan nogle billige nogle jeg har købt på en hjemmeside for natur medicin så nok de samme som på apoteket.

Har du også en dum sygdom der gør det svært at blive gravid. Kan jo se det er lykkes to gange før med dig det er jo dejligt med succes historier når man selv syntes det hele er en gang l... Og konstant kamp for at opnå noget der hele tide viser sig ikke at lykkes

Hvis det er pco så ja, og stod og skulle i behandling, og blev så gravid naturligt efter en HSU,
Min pco er desværre forværret og derfor får vi noget hjælp denne gang. Har haft en æl på 2 mdr, og rod i min cyklus, men ser ud til den nu er ved at vende tilbage til normalen på 42-44 dage 

Kan varmt anbefale zoneterapi

Anmeld

19. april 2013

ditski

Maja84 skriver:

Hvis det er pco så ja, og stod og skulle i behandling, og blev så gravid naturligt efter en HSU,
Min pco er desværre forværret og derfor får vi noget hjælp denne gang. Har haft en æl på 2 mdr, og rod i min cyklus, men ser ud til den nu er ved at vende tilbage til normalen på 42-44 dage 

Kan varmt anbefale zoneterapi

Det er noget skiværk med de sygdomme som forhindre en i at få ønske barnet, men dejligt at hører det lykkes for jer også selv om i skal have lidt hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.