2 børn af samme køn hvad er nr 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. april 2013

hannetheis

Tænkte lidt om det passer at når man har 2 af samme køn er der størst chance for at nr 3 også har samme køn.

Så jer med 2 drenge eller piger som de første. Hvad er nr 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Faith

3 fantastiske drenge!

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Vi har en af hver, men vi er 3 søstre og ved min mand er de 3 drenge, ud af nok 10 søskendepar jeg kender hvor de er 3 er der kun ved 1 af dem at nr 3 har andet køn ( 2drenge og 1 pige)

Anmeld

18. april 2013

Kløver

Vi har en af hver, men vi er 3 søstre og ved min mand er de 3 drenge, ud af nok 10 søskendepar jeg kender hvor de er 3 er der kun ved 1 af dem at nr 3 har andet køn ( 2drenge og 1 pige)

Anmeld

18. april 2013

hekran

hannetheis skriver:

Tænkte lidt om det passer at når man har 2 af samme køn er der størst chance for at nr 3 også har samme køn.

Vi havde to drenge ('07 og '09), da jeg blev uventet gravid. I '11 fik vi en lille PIGE. Til august venter vi endnu en dreng

Anmeld

18. april 2013

modesty

hannetheis skriver:

Statistisk set bliver chancen for det samme køn større og større jo flere børn af det samme køn man har. 

Anmeld

18. april 2013

sbs78

Jeg har 3 skønne piger

Anmeld

18. april 2013

Tvebakken

3 tøser til os - gad vide om vi også kan forvente en pige næste gang, hvis vi går efter en 4'er?!

Anmeld

18. april 2013

modesty

hannetheis skriver:

PS: Det er vigtigt at bemærke at faren skal være den samme, da det er hans sæd der bestemmer kønnet.

Anmeld

18. april 2013

salix

først 2 dejlige drenge også en lille pige

det samme gælder mine brødre

og alle med 3 børn jeg kender først 2 af samme køn også en af det modsatte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.