Åh øv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. juni 2009

Mette+Mathias

...Fandt lige ud af her den anden dag, at en af min mands (tidligere) bedste venner (de ser ikke hinanden så tit) skal på ferie samme tid som os, og skal bo få hundrede meter fra os, hvor uheldig kan man være ?? (Der er hele sydeuropa at gøre godt med, og så vælger han lige samme ø og samme lille by!)

Han er typen som ALTID skal han en øl når man mødes, man kan ikke drikke sodavand eller kaffe eller noget, og så drikker min mand også en øl, og jeg ved godt at en øl ingen skade gør, jeg har bare set hvordan den ene øl kan tage den anden (selvom det er mange år siden at vi så ham regelmæssigt og den slags skete).

Jeg synes "vennen" er så træls at jeg ikke tog med til hans runde fødselsdag (det gjorde min mand så), at vi aldrig besøger ham (det gør min mand alene 1-2 gange om året) og at han aldrig besøger os, og nu skal vi være i den samme lille by i 5 dage (inkl. den dag vi kommer og den dag de rejser).

Jeg ved godt, at jeg burde være glad for at vi trods alt ikke bor på samme hotel og at det ikke er 14 dage, men det ødelægger bare så meget af min glæde ved ferien at jeg véd jeg skal tilbringe noget af min ferie med ham, - eller også være den sure kone og så blive hjemme med børnene og lade min mand tage afsted, - men meningen med ferie er jo også at man skal være samme og hygge, og så kan vi lige starte med 3 dage sammen med ham, øv øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

sarahb

Ingen kan bestemme hvor andre skal være henne. DESVÆRRE
Men din mand må jo sige fra overfor ham og allerede nu gøre det klart for ham at han er sammen med jer, sin familie og det er den gang om året i kan nyde hinanden. så derfor kan de ses når i er hjemme igen.

Anmeld

30. juni 2009

Mette+Mathias

Ja, min bekymring gik også mere på OM han sagde nej, men efter en lille snak i går, så tror jeg faktisk heller ikke han synes det var så fedt. "Vennen" er typen som ringer i samme sekund vi lander, så vi talte om at vente med at tænde tlf. til næste dag,- og måske først et stykke op af dagen.

Kan nu heller ikke forstå hvorfor man skal være en hel masse sammen på ferien, hvis man ikke gider til daglig??

Anmeld

30. juni 2009

Tullebobs

Ej - det var dog osse uheldigt! Jeg kan sagtens forstå din frustration...

Jeg er typen, der ikke gider at tage på ferie med andre end min familie - uanset hvor gode venner, der er tale om. Det er så sjældent, at man har mulighed for være sammen 100% mange dage i træk, så det skal nydes. Vennerne kan man se på andre tidspunkter. Og når det så ovenkøbet ikke lige er et ynglingsmenneske, så...

Men det lyder da godt at din mand har det lidt på sammen måde...

God ferie (alligevel ) fra Trine

Anmeld

30. juni 2009

Pige2009

Hvorfor ikke bare helt glemme telefonen og hive stikket fuldstændigt ud i ferien. Tænd den evt. en gang om dagen, hvis det er. Ferie handler jo om afslapning på jeres egne præmisser. Håber på det bedste.

Linda 25+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.