...Fandt lige ud af her den anden dag, at en af min mands (tidligere) bedste venner (de ser ikke hinanden så tit) skal på ferie samme tid som os, og skal bo få hundrede meter fra os, hvor uheldig kan man være

?? (Der er hele sydeuropa at gøre godt med, og så vælger han lige samme ø og samme lille by!)
Han er typen som ALTID skal han en øl når man mødes, man kan ikke drikke sodavand eller kaffe eller noget, og så drikker min mand også en øl, og jeg ved godt at en øl ingen skade gør, jeg har bare set hvordan den ene øl kan tage den anden (selvom det er mange år siden at vi så ham regelmæssigt og den slags skete).
Jeg synes "vennen" er så træls at jeg ikke tog med til hans runde fødselsdag (det gjorde min mand så), at vi aldrig besøger ham (det gør min mand alene 1-2 gange om året) og at han aldrig besøger os, og nu skal vi være i den samme lille by i 5 dage (inkl. den dag vi kommer og den dag de rejser).
Jeg ved godt, at jeg burde være glad for at vi trods alt ikke bor på samme hotel og at det ikke er 14 dage, men det ødelægger bare så meget af min glæde ved ferien at jeg véd jeg skal tilbringe noget af min ferie med ham, - eller også være den sure kone og så blive hjemme med børnene og lade min mand tage afsted, - men meningen med ferie er jo også at man skal være samme og hygge, og så kan vi lige starte med 3 dage sammen med ham, øv øv øv
Anmeld