Samvær ????!!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. april 2013

Anonym trådstarter

Min søns far har ikke set sin søn siden han var seks måneder gammel (han er 2 1/2)

har søgt den fulde forældremyndighed (da vi intet har hørt i to år)

Men nu vil han have samvær :O

hvor stor er sandsynligheden for at han får det?? Jeg er MEGET imod...

min søn har det godt, og han kalder/kender min mand som sin far, vi har også et fælles barn og han har været der siden jeg var i 7. Måned med min søn.. vi har boet sammen i hele min søns liv, han ved ikke der er en anden mand derude der deler hans gener  

jeg vil ikke have ham ind i hans liv igen.. Han så ham fem gange, fem timer i alt. Og så stoppede han med at komme, og opsagde samvær :/ 

det var ok dengang, min søn forstod ikke svigtet, men det gør han nu, og så skal han måske med på samvær i sydjylland, (bor i Nordjylland)

væk fra alt han kender

årh jeg synes det er hårdt det her !!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

LinLin

Jeg vil da tro han kan få samvær... Det er jo hans søn...

Men kan da godt forstå du synes det er træls han pludseligt dukker op igen...

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Jeg vil da tro han kan få samvær... Det er jo hans søn...

Men kan da godt forstå du synes det er træls han pludseligt dukker op igen...

Så han kan altså bare komme valsende ind i hans liv igen ?? 

Frygter godt nok det åndsvage møde !  

Anmeld

18. april 2013

LinLin

Anonym skriver:

Så han kan altså bare komme valsende ind i hans liv igen ?? 

Frygter godt nok det åndsvage møde !  

Jeg VED det ikke. Men som reglerne er nu skal der virkeligt meget til før nogen bliver nægtet samvær

Anmeld

18. april 2013

FruK

Det vil jeg tro at han kan. Men i begrænset omfang til en start, som så kan trappes op.

Det er jo stadig hans søn, selvom han ikke har set ham længe - måske har han forandret sig...?!

Men jo... Kan egentlig godt forstå at du synes det er træls og er bange for om han svigter igen. 

Anmeld

18. april 2013

sandramor

Først får du lige et

Jeg forstår godt du sys det er en rigtig træls situation at stå i.... Og du er bange for at han svigter jeres søn igen...

Men ja når det er sagt så skal du nok regne med han får godkendt samvær men som en anden skriver så i begrænset omfang istarten da han jo slet ikke kender jeres søn og så blir det nok gradvist optrappet....

Forstår godt din frustration.. Jeg har selv en datter der ikke så sin far i 6 år men de er nu begyndt at se hinanden på mit initiativ og det har jeg aldrig fortrudt....

Husk på uanset hvor stort et fjols du sys han er så er det din søns far.. Og at holde ham fra jeres søn vil i sidste ende kun slå dig i måsen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.