Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. april 2013

MorTil4<3

ja min stakkels dreng er jo ramt af dem nu

og nu går han og siger AV det gør ondt mor

det har nu spreds sig på hele hovedbunden, ansigtet, ryggen, maven, benene og underlivet

iiii og vi skulle til guldbryllup på lørdag det blir vist til at han må passes af mormor <3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

lycly

Åh det er så synd at de skal have de skoldkopper der Min datter har også lige haft det, og det er slet ikke sjovt. God bedring med ham, håber ikke han lider alt for meget under det

Anmeld

18. april 2013

pernille.23

min datter har også lige haft, havde første dag i vuggestue i dag.. hun havde også mange over det hele, men heldigvis var hun ikke så påvirket af dem, vi smurte dem også ind... men glad for at det blev overstået god bedring med ham.

Anmeld

18. april 2013

MorTil4<3

LuLy skriver:

Åh det er så synd at de skal have de skoldkopper der Min datter har også lige haft det, og det er slet ikke sjovt. God bedring med ham, håber ikke han lider alt for meget under det

tak skal du ha

ja han er faktisk ved godt mod trods alt, men det kan jo sagtens ændre sig endnu, men krydser for det ikke blir værrere for ham

Anmeld

18. april 2013

MorTil4<3

pernille.23 skriver:

min datter har også lige haft, havde første dag i vuggestue i dag.. hun havde også mange over det hele, men heldigvis var hun ikke så påvirket af dem, vi smurte dem også ind... men glad for at det blev overstået god bedring med ham.

tak for det

jaaa han skal heldigvis på ferie hos sin mormor og hjælpe med at så ude på markerne, så det kunne næsten ikke komme mere perfekt nu når han alligevel ik skal i børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.