internet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. april 2013

Gittemor09

hej alle i dejlige tøser... og knægte...

nu står vi og snart skal flytte, og jeg er igang med og finde tv, og internet...

jeg flytter LAAAANGT ud på landet, hvor der er meget lidt dækning, så jeg er nødsaget til og få parabol..

så nu til internet....

jer der bor langt ude på landet, hvad har i af internet... det skal være trådløst internet, da min datters ipad, skal køre indover...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Maise86

Gittemor09 skriver:

hej alle i dejlige tøser... og knægte...

nu står vi og snart skal flytte, og jeg er igang med og finde tv, og internet...

jeg flytter LAAAANGT ud på landet, hvor der er meget lidt dækning, så jeg er nødsaget til og få parabol..

så nu til internet....

jer der bor langt ude på landet, hvad har i af internet... det skal være trådløst internet, da min datters ipad, skal køre indover...

Jeg har købt en samlet pakke gennem TDC med internet, tv og mobil abbonnemt til 519 kr om måneden

Anmeld

18. april 2013

Gittemor09

Maise86 skriver:

Jeg har købt en samlet pakke gennem TDC med internet, tv og mobil abbonnemt til 519 kr om måneden

ville jeg også men det bliver bare for dyrt når jeg gerne vil have viasat pakken også

men det er mere hvad der dækker ude på landet

Anmeld

18. april 2013

livhemdrup

Vi har boxer tv og så har vi fullrate med hjemme Tlf og internet. Og vi bor også derude hvor kragerne har vendt

Anmeld

18. april 2013

Gittemor09

livhemdrup skriver:

Vi har boxer tv og så har vi fullrate med hjemme Tlf og internet. Og vi bor også derude hvor kragerne har vendt

fullrate har jeg kontaktet...

de kan ikke

Anmeld

18. april 2013

livhemdrup

Gittemor09 skriver:

fullrate har jeg kontaktet...

de kan ikke

Mhm øv de er ellers billige. 

Anmeld

18. april 2013

Gittemor09

livhemdrup skriver:

Mhm øv de er ellers billige. 

ja, de er så... det er rigtig ærgeligt....

og jeg har kontaktet så mange snart så jeg ikke kan huske hvem jeg har kontaktet... så dem jeg er i tvivl om må jeg kontakte igen (og få skrevet det ned denne gang)

Anmeld

18. april 2013

Maja88

Gittemor09 skriver:

ja, de er så... det er rigtig ærgeligt....

og jeg har kontaktet så mange snart så jeg ikke kan huske hvem jeg har kontaktet... så dem jeg er i tvivl om må jeg kontakte igen (og få skrevet det ned denne gang)

Hvad med waoo

Anmeld

18. april 2013

Maise86

Gittemor09 skriver:

ville jeg også men det bliver bare for dyrt når jeg gerne vil have viasat pakken også

men det er mere hvad der dækker ude på landet

Det var derfor jeg foreslog TDC - de dækker overalt. Men ja, det bliver rigtig dyrt med Viasat pakken

Anmeld

18. april 2013

Gittemor09

Maja88 skriver:

Hvad med waoo

dem tror jeg faktisk ikke jeg har prøvet

taak.. det vil jeg prøve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.