Hvad er der af praktiske gøre mål inden fødslen? + Ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
3 synes godt om
18. april 2013

banana3

Hvor kan vi udfylde faderskabsattest osv?
Er der noget parktisk vi skal have styr på. Synes terminen nærmer sig, selvom vi har lidt over 3 måneder endnu! Tiden går jo pludselig SÅ stærkt

Hvor ofte går man til jordmoder her de sidste 3 måneder?

Sagen er også den, at vores lille mand jo kun har 2 kar i navlesnoren, og vi har derfor 2 planlagte ultralydsscanninger, og ved jo ikke om der kunne komme flere. Vi skal i sommerhus i norge først i juli og jeg skal føde 2 august. ville du turde tage på ferie i en uge? eller er vi for tæt på termin? og kan det overhovedet lade sig gøre i forhold til aftalte tider ved jordmoder osv? Jeg er ikke særlig tryg ved tanken om at skulle tage afsted HVIS der nu skulle blive noget, men er det bare mig? Vil selvfølgelig også snakke med jordmoderen om det når vi nærmer os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg ville ikke turde tage på ferie, jeg havde termin d. 28 marts og fødte d. 4 marts... 

Anmeld

18. april 2013

lycly

Hvis du ikke er i risiko for at føde for tidligt, så synes jeg ikke at der er noget i vejen for at I tager på ferie - og nu er der jo lige før at Norge har et bedre sundhedsvæsen og bedre hospitaler end Danmark så det ville ikke være helt katastrofalt at føde deroppe - i forhold til hvis I skulle til Thailand

Faderskabs attesten kan I udfylde på nette med digital signatur

Og ellers tror jeg ikke der er så meget andet, men vil anbefale hvis I har små håndværks projekter derhjemme så få dem overstået inden baby kommer

Anmeld

18. april 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Hvor kan vi udfylde faderskabsattest osv?
Er der noget parktisk vi skal have styr på. Synes terminen nærmer sig, selvom vi har lidt over 3 måneder endnu! Tiden går jo pludselig SÅ stærkt

Hvor ofte går man til jordmoder her de sidste 3 måneder?

Sagen er også den, at vores lille mand jo kun har 2 kar i navlesnoren, og vi har derfor 2 planlagte ultralydsscanninger, og ved jo ikke om der kunne komme flere. Vi skal i sommerhus i norge først i juli og jeg skal føde 2 august. ville du turde tage på ferie i en uge? eller er vi for tæt på termin? og kan det overhovedet lade sig gøre i forhold til aftalte tider ved jordmoder osv? Jeg er ikke særlig tryg ved tanken om at skulle tage afsted HVIS der nu skulle blive noget, men er det bare mig? Vil selvfølgelig også snakke med jordmoderen om det når vi nærmer os

Mener at man har et JM-besøg omkring uge 30-32, og så et par stykker omkring termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.