hvad syntes i om denne pris ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2013

morethanperfect

AnneMaria skriver:

har sat denne pusletaske ind paa Secondsale. Men er ikke sikker paa den pris jeg har sat - syntes nu den er meget billig. Men der er ingen der har spurgt om den. Saa maaske jeg har sat den for hoej?

Hvad syntes i ? Den er aldrig brugt

250 DKK .

Prisen er inkl. fragt.

Den er for høj .. 

Hvis nogle køber den , konmer der jo ca 50 kr. I porto oveni også .. Jeg plejer at sige halv pris .. Det sælger jeg for det meste mine ting ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2013

AnneMaria

morethanperfect skriver:

Den er for høj .. 

Hvis nogle køber den , konmer der jo ca 50 kr. I porto oveni også .. Jeg plejer at sige halv pris .. Det sælger jeg for det meste mine ting ved

okay tak for dit svar ps. prisen var inkl. fragt...

ha en god aften

Anmeld

20. april 2013

AnneMaria

Lone Jakobsen skriver:

jeg synes også det er lidt dyrt. uanset om den er brugt eller ej, så er den et år gammel og kun sat ned med 50kr.

men ellers en flot taske, så held og lykke med salget

jeg taenkte 100 kr var nok at gaa ned, 50 kr og 50 kr som jeg betaler i fragt (den er jo inkl. fragt)

men kan godt se alle syntes den er lidt for dyr...

saa maa nok gaa laengere ned.. tak for dit svar og ja den er rigtig flot og smart

Anmeld

20. april 2013

Kløver

Ville maks give 100kr for den ellers kunne jeg lige så godt købe en ny på tilbud eller finde en på outlet

Anmeld

21. april 2013

Peanut

Den er nok for høj idét du skriver nypris er 300 kr.

Også selvom den aldrig er brugt, kan du nok kun få det halve for den. 

Anmeld

21. april 2013

Bianka

Jeg solgte min Bystroom pusletaske til 650 kr. på Trendsales for nylig. Nyprisen var 900 kr. og den var ca. 3 mdr. gammel og brugt max. 10 gange. Køber fik kvitteringen med, hvilket køber gav udtryk for var væsentligt for hendes beslutning for at købe tasken.
Min erfaring med salg på trendsales er, at mærkevarer sælger bedst. Jeg synes din pris er for høj idet tasken ikke er en mærkevare.
Held og lykke med salget .

K.

Anmeld

21. april 2013

kinie

Jeg har en Emmaljunga pusletaske helt ny til salg her på baby for 350 som er ca halv pris og har heller ikke fået nogen seriøse henvendelser endnu- så tror også du skal ned i pris... 

Anmeld

21. april 2013

annec

AnneMaria skriver:

koebte den for et aars tid siden... og maerket... ja tror ikke det er noget kendt...

og 300 nypris....

Syntes også det er lidt dyrt :-)

Anmeld

21. april 2013

@BRUGER

AnneMaria skriver:

har sat denne pusletaske ind paa Secondsale. Men er ikke sikker paa den pris jeg har sat - syntes nu den er meget billig. Men der er ingen der har spurgt om den. Saa maaske jeg har sat den for hoej?

Hvad syntes i ? Den er aldrig brugt

250 DKK .

Prisen er inkl. fragt.

Jeg syntes den er for dyr, og ville max give 100 kroner for den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.