single igen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.772 visninger
34 svar
0 synes godt om
18. april 2013

wamse

Åhh for pokker, hvor gør det nas

Men kan sagtens se, at det er for det bedste, og har egentligt ikke rigtig kunne mærke, at det gjorde ondt i dag(slog op i går aftes sent), men så så jeg lige på hans facebook profil, at han skrev single igen, og en stor smiley, av for pokker Har blokeret ham lige pt, for det gør ikke noget godt, at gå der ind

Der var bare rigtig mange ting, hvor jeg følte at han trynede og dominerede mig, men hvorfor pokker gør det så nas, når det er slut.

Jeg forstår dælme at finde de gode

Nå man det er sgu okay at det trækker tænder ud nogle dage nu, og selv min psykolog har længe ment, at dette her forhold ikke var godt, så det skal nok blive okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

Lykke:)

wamse skriver:

Men kan sagtens se, at det er for det bedste, og har egentligt ikke rigtig kunne mærke, at det gjorde ondt i dag(slog op i går aftes sent), men så så jeg lige på hans facebook profil, at han skrev single igen, og en stor smiley, av for pokker Har blokeret ham lige pt, for det gør ikke noget godt, at gå der ind

Der var bare rigtig mange ting, hvor jeg følte at han trynede og dominerede mig, men hvorfor pokker gør det så nas, når det er slut.

Nå man det er sgu okay at det trækker tænder ud nogle dage nu, og selv min psykolog har længe ment, at dette her forhold ikke var godt, så det skal nok blive okay

til dig!

Anmeld

18. april 2013

wamse

Lykke:) skriver:

til dig!

Mange tak

Det er godt jeg skal til tøsefest på lørdag

Anmeld

18. april 2013

Cbank

Et stk krammer til dig 

Anmeld

18. april 2013

Laulund87

18. april 2013

wamse

Cbank skriver:

Et stk krammer til dig 

Mange tak

Anmeld

18. april 2013

wamse

Laulund87 skriver:

Mange tak

Man skulle tro det blev lettere jo ældre man blev, men nej

Anmeld

18. april 2013

Lykke:)

wamse skriver:

Mange tak

Det er godt jeg skal til tøsefest på lørdag

Ja! Det skal nok få dig i bedre humør

Anmeld

18. april 2013

Laulund87

wamse skriver:

Mange tak

Man skulle tro det blev lettere jo ældre man blev, men nej

Nej det må være svært uanset hvor gammel man er eller hvem man er

Anmeld

18. april 2013

Misscbn

wamse skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.