Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gud hvor jeg dog hader mig selv for at være så utålmodig...Skulle have min mens idag, men valgte så at teste her til morgen - bragende negativt Jeg havde ÆL d. 4, manden og jeg sexede d. 3, altså dagen forinden, og i cirka en uge nu har jeg haft voldsomt ømme bryster med tydelige blodårer og mørke brystvorter, en anelse niv og jag i underlivet, men ikke skyggen af menssmerter, og kvalm fornemmelse af og til.
Er alt håb ude? Hvis den havde været der, ville jeg så have testet positiv idag? Åh hvor jeg hader det, og hvor skal min krop straffes med usund mad og ingen motion hvis den har narret mig.........
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Gud hvor jeg dog hader mig selv for at være så utålmodig...Skulle have min mens idag, men valgte så at teste her til morgen - bragende negativt Jeg havde ÆL d. 4, manden og jeg sexede d. 3, altså dagen forinden, og i cirka en uge nu har jeg haft voldsomt ømme bryster med tydelige blodårer og mørke brystvorter, en anelse niv og jag i underlivet, men ikke skyggen af menssmerter, og kvalm fornemmelse af og til. Er alt håb ude? Hvis den havde været der, ville jeg så have testet positiv idag? Åh hvor jeg hader det, og hvor skal min krop straffes med usund mad og ingen motion hvis den har narret mig.........
Jeg har også haft alle de symptomer uden der er noget.
Det eneste du kan gøre er at købe en clearblue digital (den kan give sig sikkert svar) eller også vente og teste igen imorgen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128