Hvilket regntøj er godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
23 svar
1 synes godt om
18. april 2013

Mama1304

Godmorgen mødre

Jeg står og skal ud at købe regntøj til min 2 årige søn, men ved ikke hvilket mærke jeg skal vælge :p 

Jeg har lidt kig på mærkerne Hummel og Celavi. Er de gode? Hvilket er bedst?

Er der nogle andre mærker som i synes er bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

2721

Herhjemme bruger vi celavi og dem er jeg rigtig glade for. Man skal lige huske og veligeholde dem, med lidt fedt/olie da det er naturgummi, men det er jo små ting

Anmeld

18. april 2013

2721

2721 skriver:

Herhjemme bruger vi celavi og dem er jeg rigtig glade for. Man skal lige huske og veligeholde dem, med lidt fedt/olie da det er naturgummi, men det er jo små ting

Ej flot, jeg læste det som gummistøvler
Er vidst ikke helt vågen

Anmeld

18. april 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
2721 skriver:

Ej flot, jeg læste det som gummistøvler
Er vidst ikke helt vågen

Haha hvor er du sød gummistøvler det fik et smil på mine læber

Til ts jeg aner det ikk .. Vi køber faktisk kun det fra Bilka da der ikk går ret længe så er det ødelagt i børnehaven

Anmeld

18. april 2013

MorDk

Det første sæt regntøj vi købte til Bassen var CeLaVi og det har vi været rigtig glade for! det holdt rigtig godt og så nyt ud liiige til det sidste *S*

Denne gang har vi købt et hummel-sæt, men ved endnu ikke hvordan kvaliteten er (virker lækkert) men nu må vi se...

Anmeld

18. april 2013

lycly

Jeg har brugt celavi og ticket to heaven og har været rigtig glad for det

Anmeld

18. april 2013

C-Dog

Vi har hummel og celavi, og begge dele er godt. Celavi bruger vi imens de er små og hummel bruger vi til de lidt større. Så hende på 5 har hummel og ham på to har celavi og sådan var det også sidste år og vi var ovenud tilfredse :-)

Anmeld

18. april 2013

Chris86

Vores datter har et sæt fra Lego! Det er dejlig "blødt" og ikke så stift i det

Anmeld

18. april 2013

Lunae

Mama1304 skriver:

Godmorgen mødre

Jeg står og skal ud at købe regntøj til min 2 årige søn, men ved ikke hvilket mærke jeg skal vælge :p 

Jeg har lidt kig på mærkerne Hummel og Celavi. Er de gode? Hvilket er bedst?

Er der nogle andre mærker som i synes er bedre?

Herhjemme havde Camille IdaT i str 74-80. Det var rigtig godt! Derefter fik hun småfolk i str 2-3. Det var også godt, men synes nok IdaT vat bedre. Lige nu har hun Abeko og det virker rigtig godt! Og så har vi bestilt et sæt Hummel - kender endnu ikke kvaliteten, men håber at det er godt

Celavi skulle også være rigtig lækkert!

Anmeld

18. april 2013

Lise

Vi har prøvet både Celavi og Didriksson, og det er rigtigt fint. Lige så fint som det man kan købe i Føtex  Så nu køber vi i Føtex eller i Bilka. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.