Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen mødre
Jeg står og skal ud at købe regntøj til min 2 årige søn, men ved ikke hvilket mærke jeg skal vælge :p
Jeg har lidt kig på mærkerne Hummel og Celavi. Er de gode? Hvilket er bedst?
Er der nogle andre mærker som i synes er bedre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2721 skriver: Herhjemme bruger vi celavi og dem er jeg rigtig glade for. Man skal lige huske og veligeholde dem, med lidt fedt/olie da det er naturgummi, men det er jo små ting
Herhjemme bruger vi celavi og dem er jeg rigtig glade for. Man skal lige huske og veligeholde dem, med lidt fedt/olie da det er naturgummi, men det er jo små ting
2721 skriver: Ej flot, jeg læste det som gummistøvler Er vidst ikke helt vågen
Ej flot, jeg læste det som gummistøvler Er vidst ikke helt vågen
Det første sæt regntøj vi købte til Bassen var CeLaVi og det har vi været rigtig glade for! det holdt rigtig godt og så nyt ud liiige til det sidste *S*
Denne gang har vi købt et hummel-sæt, men ved endnu ikke hvordan kvaliteten er (virker lækkert) men nu må vi se...
Mama1304 skriver: Godmorgen mødre Jeg står og skal ud at købe regntøj til min 2 årige søn, men ved ikke hvilket mærke jeg skal vælge :p Jeg har lidt kig på mærkerne Hummel og Celavi. Er de gode? Hvilket er bedst? Er der nogle andre mærker som i synes er bedre?
Vi har prøvet både Celavi og Didriksson, og det er rigtigt fint. Lige så fint som det man kan købe i Føtex Så nu køber vi i Føtex eller i Bilka.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128