Overvejer at starte op igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
9 svar
5 synes godt om
17. april 2013

Sørens

Nu har jeg snart været på barsel FOR EVIGT ...blev sygemeldt allerede i maj sidste år så...det føles sådan!

Jeg måtte derfor ret hurtigt "lukke" min webbutik både på Etsy og Amio, men nu tænker jeg på at starte op igen...måske med nye ting.

Vil lige høre jeres meninger om mine tidligere ting, er nemlig i tvivl om hvad jeg skal satse mest på.

Bliver ikke fornærmet hvis man ikke kan lide det, ved godt jeg har en lidt spøjs stil og forventer heller ikke at sælge vildt meget.

(har indsat nogle billeder)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

mor88

Eej hvor er det flot! Det hele! Hvad hedder din hjemmeside? 

Anmeld

17. april 2013

Sørens

mor88 skriver:

Eej hvor er det flot! Det hele! Hvad hedder din hjemmeside? 

Wow tusind tak ...jamen jeg har bl.a denne... http://www.amioamio.com/da/butik/1589

Anmeld

17. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes dine ting er rigtig fede, og ka godt huske at jeg har set dem, i den kreative blæretråd! Vh stine

Anmeld

17. april 2013

Sørens

StineW79 skriver:

Syntes dine ting er rigtig fede, og ka godt huske at jeg har set dem, i den kreative blæretråd! Vh stine

Tak Er der noget specielt du synes er fedt, tænker også på hvad folk vil betale for dem?

Anmeld

17. april 2013

Dot D

Altså, jeg mener jeg har skrevet det før - jeg har i hvert fald tænkt det mange gange....

HVOR ER DET BARE NOGLE FEDE TING, DU LAVER

Anmeld

17. april 2013

MyLove E

Det vildt flot:-)

Anmeld

18. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sørens skriver:

Tak Er der noget specielt du synes er fedt, tænker også på hvad folk vil betale for dem?

Syntes billede 2-3 er rigtig fede!! Syntes det er så svært at sætte pris på ting, fordi det jo ska vejes op mod materiale udgifter og hvor lang tid det har taget!! Har du prøvet evt at tage dem med i feks en lille tøj butik, med privat ejer, for at høre om de evt ku være interesseret i at sælge dem?

Feks har min søster og hendes veninde en frisør salon, hvor de sælger hjemmelavet smykker, for en eller anden dame, som de klipper. Vh stine

Anmeld

18. april 2013

Miss Kat

Super fede ting!  

Anmeld

18. april 2013

Sørens

StineW79 skriver:

Syntes billede 2-3 er rigtig fede!! Syntes det er så svært at sætte pris på ting, fordi det jo ska vejes op mod materiale udgifter og hvor lang tid det har taget!! Har du prøvet evt at tage dem med i feks en lille tøj butik, med privat ejer, for at høre om de evt ku være interesseret i at sælge dem?

Feks har min søster og hendes veninde en frisør salon, hvor de sælger hjemmelavet smykker, for en eller anden dame, som de klipper. Vh stine

Ja, det var da en god idé! Det vil jeg da prøve...tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.