Babysitter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
11 svar
3 synes godt om
17. april 2013

Anonym trådstarter

Hvad er fair at gi' en babysitter for at passe en 1-aarig fra kl. 22.00 til kl 06.00.

Barnet vil sove fra kl. 00.00 - 08.00.

Saa taenkte at jeg ville redde sengen op til hende derinde, saa hun kunne vaere ved siden af barnet hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Maja88

Anonym skriver:

Hvad er fair at gi' en babysitter for at passe en 1-aarig fra kl. 22.00 til kl 06.00.

Saa taenkte at jeg ville redde sengen op til hende derinde, saa hun kunne vaere ved siden af barnet hele tiden.

Hvor gammelber sitteren

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Hvor gammelber sitteren

jeg regner med at, du mener, hvor gammel hun er

Hun er 24

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Synes, det er et lidt mærkeligt tidsrum, men det er der sikkert en god grund til 

Jeg tænker, at det må blive lidt dyrt, fordi det er nat.. Mon det er sort? Så tænker jeg ca. 150 i timen, - så måske I kan aftale en fast pris på små 1000 kr?

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Synes, det er et lidt mærkeligt tidsrum, men det er der sikkert en god grund til 

Jeg tænker, at det må blive lidt dyrt, fordi det er nat.. Mon det er sort? Så tænker jeg ca. 150 i timen, - så måske I kan aftale en fast pris på små 1000 kr?

hehe ja. Det er fordi jeg holder en lille fest paa et diskotek for min mand.

og saa vil jeg vaere sikker paa at vi har hele natten fri...

Saa kommer min mor om morgenen og tager over, da vi nok har drukket lidt.

Men ja, det bliver nok dyrt, men nu er det over et aar siden vi har vaeret ude, saa pyt skidt

Anmeld

17. april 2013

ledermus

Anonym skriver:

jeg ville sige en 300-400 kr maks. Personen kan jo sove størstedelen af tiden

Anmeld

17. april 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

hehe ja. Det er fordi jeg holder en lille fest paa et diskotek for min mand.

og saa vil jeg vaere sikker paa at vi har hele natten fri...

Saa kommer min mor om morgenen og tager over, da vi nok har drukket lidt.

Men ja, det bliver nok dyrt, men nu er det over et aar siden vi har vaeret ude, saa pyt skidt

Jamen, rigtig god fornøjelse så..

Håber, der er en god sitter, som jeres barn er tryg ved.

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, rigtig god fornøjelse så..

Håber, der er en god sitter, som jeres barn er tryg ved.

jo tak ja det er det helt sikkert...

er meeeeeget pyllermor, saa det er svaert at komme ind i Babysitter-Zone hehe..

Anmeld

17. april 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Min mand og jeg var ude og føjte forleden og havde barnepige på til drengene... Fra kl. 15 til 03 og hun får 500kr... Hun er 19... Det synes vi er en passende pris... 

Anmeld

17. april 2013

ano14316

Anonym skriver:

Jeg er  23 og var der nogen der spurgte mig om jeg ville gøre det, så ville jeg sige 600 kr. normalt ville eg sige 100 kr. i timen, men på den måde du skriver lyder det ikke som om hun skal op 20 gnge i løbet af natten så ville jeg tage 200 af fordi jeg bare skulle sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.