Hej Piger...
Jeg har virkelig brug for hjælp nu...
Min datter på knap 3 (blir 3 i juli) får nogle gange en fiks ide om at hun ikke vil skide (undskyld udtrykket) hun nægter simpelthen at gøre det - men kun i perioder...
Sidst var i julen hvor hun gik i 4 dage uden at gøre det... Det kom så af sig selv - i selvskab med store mængder tårer... og der har ikke været noget siden...
I påsken tog vi bleen af hende og det er gået over al forventning, hun lavede både stort og småt på toilettet og vi er SÅ pave stolte af hende...
Men nu har hun igen fået ideen om at det der med at skide - det skal man ikke... Jeg har i samråd med DP og læge sat hende på Movicol Junior som jo ikke er på recept, alligevel holder hun på det så længe hun kan og hun bliver såååå ked at det når hun virkelig ikke kan holde på det mere og der kommer lidt i underbukserne... men hun nægter stadig at gøre jobbet færdigt selvom vi tilbyder hende både ble, potte eller toilet... Så hun kommer kun lige af med en lille bitte smugle...
mit hjerte bløder for hende..
Jeg har lige haft en tur med hende her til aften hvor hun græd som besat og hun vred sig fordi hun havde ondt i maven - hvilket jeg sagtens kan forstå, jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre, så gav hende en microlax for at se om det kunne sætte gang i noget... hun har jo ikke rigtig noget valg når det er givet, men stadig kommer hun kun af med en lille sending, og vil ikke lave mere...
Hvad skal jeg gøre????
Vil så gerne hjælpe hende men føler mig fuldstændig magtesløs, beklager at det blev så langt og beklager hvis det er blevet rodet... tak fordi du læste med...

Anmeld