Skøn dag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
5 svar
10 synes godt om
17. april 2013

MyLove E

Ja det er lige hvad jeg har haft:-) Jeg har været i Viborg og spise frokost med Månsson. Rigtig hyggeligt at møde dig, selvom du er lidt mærkeligt, men hvem er ikke det:-):-):-)
Ja så fik jeg mødt min første baby.dk bruger i livene live Det var rigtig hyggeligt men også lidt mærkeligt, det er lidt som en date man skal på for første kan:-) Dette var en skøn første date:-)

På næste lørdag skal jeg på "date" igen. Denne gang med Laulund87 og hendes søster Dinna88:-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

L&V

Tauf skriver:

Ja det er lige hvad jeg har haft:-) Jeg har været i Viborg og spise frokost med Månsson. Rigtig hyggeligt at møde dig, selvom du er lidt mærkeligt, men hvem er ikke det:-):-):-)
Ja så fik jeg mødt min første baby.dk bruger i livene live Det var rigtig hyggeligt men også lidt mærkeligt, det er lidt som en date man skal på for første kan:-) Dette var en skøn første date:-)

På næste lørdag skal jeg på "date" igen. Denne gang med Laulund87 og hendes søster Dinna88:-):-)

Tak i lige måde.. Det var bare rigtig hyggeligt og ja ja lidt mærkelig er vi vel alle

Anmeld

17. april 2013

Laulund87

Det er bare altid hyggeligt at møde nye mennesker! Dejligt I har haft en god dag

Dinna og jeg er også mærkelige, så er du forberedt på det

Anmeld

17. april 2013

MyLove E

Laulund87 skriver:

Det er bare altid hyggeligt at møde nye mennesker! Dejligt I har haft en god dag

Skønt jeg trives bedst mellem mærkelige og små tossede mennesker:-):-)

Anmeld

17. april 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Det ska man da være for at være på den her side ska man ik

Anmeld

17. april 2013

Laulund87

Månsson skriver:

Det ska man da være for at være på den her side ska man ik

Jo da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.