Jeg keder mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
7 svar
5 synes godt om
17. april 2013

LilleChelle

Ja - det gør jeg virkelig. 

Hvad lavede i andre i barslen for ikke at gå i stå? 

Min dag er gået fuldstændig i stå Jeg sidder bare og ser fjernsyn og stener på nettet hele dagen og hygger med bassen når ikke han ligger selv eller sover. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

mariesmavse92

Årh, kan godt huske det, hvor svært det var at komme igang med noget, når den lille endelig sov!!! Men hvis du egentlig har overskud til det, synes jeg det er en rigtig god idé med en liste, hvor du skriver ned hvad du skal nå denne dag - huslige ting, hyggelige ting eller andet.
http://hjemmeunger.dk/gave-til-dig-dagens-plan/ det her er en rigtig god liste der hjælper én med at komme igang, selv med små ting i hverdagen, for ikke at gå helt i stå! Hvis det er svært at komme igang med det huslige kan du evt skrive cafébesøg på som det første

Anmeld

17. april 2013

gonefishing

LilleChelle skriver:

Ja - det gør jeg virkelig. 

Hvad lavede i andre i barslen for ikke at gå i stå? 

Min dag er gået fuldstændig i stå Jeg sidder bare og ser fjernsyn og stener på nettet hele dagen og hygger med bassen når ikke han ligger selv eller sover. 

Jeg begyndte at male alt i hjemmet der var af træ... noget mindre pænt.
Og jeg tror også at folk omkring mig troede jeg var tosset.

Da der ikke var flere møbler af træ, gik jeg på loppemarkeder og fandt div amagerhylder, kommoder osv. Indtil min mand kiggede underligt på mig og spurgte hvor vi skulle have det hele, da vi bor i lejlighed på 72m2.

Men... det er da en ide og Amagerhylden, kommoden og et bord og stole sæt til min datter, har da overlevet den ægteskablige kamp om ting i hjemmet

Anmeld

17. april 2013

LilleChelle

Flodkilling skriver:

Jeg begyndte at male alt i hjemmet der var af træ... noget mindre pænt.
Og jeg tror også at folk omkring mig troede jeg var tosset.

Da der ikke var flere møbler af træ, gik jeg på loppemarkeder og fandt div amagerhylder, kommoder osv. Indtil min mand kiggede underligt på mig og spurgte hvor vi skulle have det hele, da vi bor i lejlighed på 72m2.

Men... det er da en ide og Amagerhylden, kommoden og et bord og stole sæt til min datter, har da overlevet den ægteskablige kamp om ting i hjemmet

Vi har ikke lige nogle møbler der kan males - desværre. 
Vores hjem er ret moderne, så der er ikke rigtig noget der kan pilles ved :/ 

Og jeg har egentlig en masse ting jeg kunne give mig til - men jeg kan bare ikke tage mig sammen. Dagene tager hinanden og bliver ikke brugt på noget fornuftigt overhovedet udover vores søn og hund. 

Anmeld

17. april 2013

Nemesis

lav en liste over de ting du gerne vil lave/have lavet. lav også en liste over de dagligdags gøremål som støvsugning, tøjvask, gulvvask, indkøb, mødregruppe osv.

Når du først kommer ind i en rutine med at få tingene gjort kan du kigge sin liste igennem over de ting du gerne vil lave og vælge en af gangen.

Det kan også være så simpelt som en post-it du laver aftenen før med fx.
støvsugning
sætte en vask over
indkøb til 3 dage
Ringe til lægen

Når du så kan strege ud og SE at du får lavet noget, går det altså noget mentalt. Ellers synes man meget nemt at man ikke får lavet en dyt. :-)

Anmeld

17. april 2013

lycly

Jeg er også ved at gå død i den, for jeg har ikke født endnu. Men jeg tager opvasken, vasker tøj, rydder op og støvsuger stort set hver dag. Her kommer nok til at føles helt beskidt når baby er født og jeg ike lige har den samme tid

Anmeld

17. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har du ik feks en kreativ hobby, du ka gi dig i kast med? Feks sy, hækle, strikke, male billeder osv? 

Og ellers så lav en liste med praktiske ting, du gerne vil nå! Og hvis du så stadig har tid til overest, så må du gerne komme og ligge tøj sammen for mig vh stine

Anmeld

17. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

1. Flyt til Sønderborg. 

2. Kom og ordn mine pligter, så passer jeg bassen imens 

Goooood idee!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.