Vasketøj ud på stativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2013

Kloster

Jeg bruger kun mit stativ til nogle ganske få ting (2-3 ting)

Men nu er der jo blevet forår, dejlig sol og jeg har nogle fridage. Så vasketøjet er kommet ud og føle luksus.

Men hvordan hænger I det op? Bukker I det over snoren, hænger det i bunden af tøjet ell foroven? Hvad gør I for solen ikke falmer tøjet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

2babygirls

Kloster skriver:

Men nu er der jo blevet forår, dejlig sol og jeg har nogle fridage. Så vasketøjet er kommet ud og føle luksus.

Men hvordan hænger I det op? Bukker I det over snoren, hænger det i bunden af tøjet ell foroven? Hvad gør I for solen ikke falmer tøjet?

Her blæser det ikke, så ingen klemmer idag. Men ellers klemmer i enden af tøjet.

Anmeld

17. april 2013

pcoramt

Kloster skriver:

jeg stiller det i skygge men min erfaring er at der skal laaaang tid til at det bliver afbleget af solen

Anmeld

17. april 2013

Koen.

I dag blæser det vildt og jeg ville bruge klemmer og bukker tøjet over stregen

Anmeld

17. april 2013

AnthonsMor

Kloster skriver:

De gange jeg har tørret på altanen sidste år vendte jeg vrangen ud på tøjet, for så bliver det ikke bleget på den "rigtige side", også hvis jeg brugte klemmer blev det i bunden af trøjen og i toppen af bukserne, ellers bukkede jeg det bare over på snoren

Her har jeg så haft meget bleget tøj efter det har hængt ude et par timer, vi har nemlig sol på altanen hele dagen, så den får nærmest ikke skygge!

Anmeld

17. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Trøjer og T-shirts bliver hængt på bøjler. Bukser bliver hængt i benene eller på buksebøjler. Sengetøj bliver hængt over snoren og sikret med klemmer. Tænker ik over om solen bleger tøjet, tror det ska hænger der meget længe inden det sker! Vh stine

Anmeld

17. april 2013

Kloster

Vores terrasse er mod syd og det bleger tøjet meget hurtigt. Så her skal det altid stå i skyggen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.