Hej piger!
Sagen er den at min kæreste og jeg omkring jul blev enige om at vi ville gå i gang med prjekt lillebror eller lillesøster 
Jeg startede på sygeplejeuddannelsen i sommers, og har egentlig siden først praktik været i tvivl om det var det rigtige for mig :/
Da vi havde prøvet de første 3 måneder uden graviditet - kunne jeg mærke mere og mere at graviditeten føles lidt som en flugt fra mit studie og at jeg glædede mig til at skulle på barsel og væk fra studiet og besluttede derfor at stoppe studiet og har nu søgt ind på pædagoguddannelsen til sommer og håååber at komme ind 
Sagen er nu den at vi jo stadig gerne vil have en lillebror eller lillesøster (vores søn er nu 2,5 år), vi har nu prøvet i 4 måneder uden held og var egentlig blevet enige om at ligge det på hylden indtil efteråret fordi det så kunne passe med at jeg kunne gå på barsel efter sommerferien
Nu er vi bare begyndt at snakke om at det måske er bedre bare at fortsætte og bliver jeg gravid er det sådan det er - for tænk nu hvis der går et år før der er gevinst? Jeg kan mærke det er det jeg helst vil - altså fortsætte, men er bare i tvivl om det er dumt, nu når jeg skal (forhåbentlig) starte uddannelse til august?
Puha det blev langt og kludret 
Anmeld