hvornår kan man teste på crinonegel og regne med resultatet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2013

Joerse

Anonym skriver:

jo test dag tirsdag, men det er jo også næsten en uge.....

Ja så godt som.. Men jeg kender følelsen, jeg har selv teste dag tirsdag, og kan ikke vente, men tør ikke teste selv.. 

Men ja du burde kunne teste nu.. Stoffet som kan påvirke en test burde være ude af din krop.. 

Stort og mange gange held og lykke jeg  for en positiv test..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Dd

send mig lige en pb.. så får du mit tlf. nr. og kan ringe til mig.. er på vej ud af døren..

Hvor er du sød
Men er super trist lige nu så har ikke overskud til at snakke..... Måske senere??

Anmeld

17. april 2013

Putomanen

Jeg ville ikke turde at teste endnu, hvis jeg er dig. Æl-sprøjten burde være ude af kroppen, men du kan ikke stole på en negativ test, da den stadig kan nå at blive positiv. Jeg ville først stole på en test taget samme dag som bp.
Jeg for dig.

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg ville ikke turde at teste endnu, hvis jeg er dig. Æl-sprøjten burde være ude af kroppen, men du kan ikke stole på en negativ test, da den stadig kan nå at blive positiv. Jeg ville først stole på en test taget samme dag som bp.
Jeg for dig.

Tror du godt det kan nå at blive positivt endnu??? virkelig!!! Har ikke blødt voldsomt og det er heller ikke mens rødt (endnu).....

Anmeld

17. april 2013

Putomanen

Tror du godt det kan nå at blive positivt endnu??? virkelig!!! Har ikke blødt voldsomt og det er heller ikke mens rødt (endnu).....

Jeg ville i hvert fald ikke stole på andet end bp, en graviditetstest på bp-dagen eller rigtig mens.
Så vidt jeg har hørt, kan crinonen skifte farve, uden at det betyder noget. Så mist ikke håbet 

Anmeld

18. april 2013

Anonym trådstarter

ØV bløder stadig og nu er det mere frisk blod-agtigt, så mon ikke det er mens og æggene ikke har overlevet.....
Ved I om det kan hjælpe at få mere progestaron??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.