Lang kjole med plads til maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal til søvlbryllup, bryllup og 50 års fødselsdag til sommer og til den tid vil min dunk være kæmpe, men hvor kan jeg find en (gulv)lang kjole med plads til maven der IKKE koster en bondegård?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

lycly

Har du kigget på mamalicious.dk? De har noget rigtig fint tøj til rimelige priser Om de har gulvlange kjoler ved jeg dog ikke

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Har du kigget på mamalicious.dk? De har noget rigtig fint tøj til rimelige priser Om de har gulvlange kjoler ved jeg dog ikke

Syntes nemli ikke jeg kunne finde nogle lange

Og jeg har ikke ben der dur til korte kjoler, gravid eller ej

Anmeld

17. april 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg skal til søvlbryllup, bryllup og 50 års fødselsdag til sommer og til den tid vil min dunk være kæmpe, men hvor kan jeg find en (gulv)lang kjole med plads til maven der IKKE koster en bondegård?

H&M plejer at have en del hvor der er fin plads til maven, som f.eks denne:

http://www.hm.com/dk/product/11741?article=11741-C#article=11741-B

Asos har også nogle fine og billige (man kan sende varen retur hvis den ikke passer - det har jeg prøvet, det fungerer fint):

http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813&via=top#state=Rf900%3D1465&parentID=-1&pge=0&pgeSize=200&sort=-1

Anmeld

17. april 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

jeg har en liggende hvis det er?

hvad str bruger du?

Anmeld

17. april 2013

lhn89

Ellers kan du finde mange alm. maxi kjoler, hvor der er plads til maven Det brugte jeg i hvert fald meget

Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann.dk

Anmeld

17. april 2013

Maja88

ja hva størrelse bruger du?

Anmeld

17. april 2013

Anonym trådstarter

Er en str 38

Mange tak for links, den fra H&M til 179 er da fin

Anmeld

17. april 2013

Musse21

Anonym skriver:

Tjek www.missmartins.dk har selv lige bestil derfra til konfi og bryllup og er højgravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.