Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Jeg er desværre blevet brændt af en veninde (som altid)Jeg skal et smut i speicalkøbmanden, og så ud og spise og kigge lidt på butikker:-):-) Er der nogen her fra som vil hygge med mig??Knus:-)
Jeg er desværre blevet brændt af en veninde (som altid)Jeg skal et smut i speicalkøbmanden, og så ud og spise og kigge lidt på butikker:-):-) Er der nogen her fra som vil hygge med mig??Knus:-)
Månsson skriver: Jeg ska faktisk derind og ordne lidt idag så en kop kaffe ku vi måske snuppe
Jeg ska faktisk derind og ordne lidt idag så en kop kaffe ku vi måske snuppe
Tauf skriver: Ih det lyder hyggeligt:-)
Ih det lyder hyggeligt:-)
Månsson skriver: OSka tol noget jm værk kl 12 så er nok færdig kl 13 eller der omkring hvis det er
OSka tol noget jm værk kl 12 så er nok færdig kl 13 eller der omkring hvis det er
Tauf skriver: Ok:-):-)
Ok:-):-)
Månsson skriver: Vi ka smses ved
Vi ka smses ved
Øv jeg ville gerne, men alberte er stadig syg og thea er hjemme med hovedpine. ( jeg tror hun faker, fordi hun heller vil hygge hjemme med mig) x
StineW79 skriver: Øv jeg ville gerne, men alberte er stadig syg og thea er hjemme med hovedpine. ( jeg tror hun faker, fordi hun heller vil hygge hjemme med mig) x
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128