Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har testet positiv.. men har ondt og spænden i underlivet..
indtil nu har vi aborteret hver gang..
ved satme ikke hvordan jeg skal finde ro..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det er jeg ked af at læse kan godt forstå du er nervøs det ville jeg også være men jeg håber af hele mit hjerte den lille spir bliver der inde også selv om du spænder osv. for det er jo nogle der gør...
B&J skriver: det er jeg ked af at læse kan godt forstå du er nervøs det ville jeg også være men jeg håber af hele mit hjerte den lille spir bliver der inde også selv om du spænder osv. for det er jo nogle der gør...
tak søde..
spænder ikke i kroppen det er mit underliv det spænder i..
Anonym skriver: tak søde.. spænder ikke i kroppen det er mit underliv det spænder i..
håber det betyder gode tegn jeg håber
for kan slet ikke forstille mig hvor hårdt det må være når man mister en lille spir
så den SKAL blive der
Anonym skriver: har testet positiv.. men har ondt og spænden i underlivet.. indtil nu har vi aborteret hver gang.. ved satme ikke hvordan jeg skal finde ro..
Da jeg blev gravid , havde jeg ondt i underlivet i starten nogen gange rigtig slemt men også hvor det ikk var så slemt er 16 uger nu h og langt er du henne
Trinebaby skriver: Da jeg blev gravid , havde jeg ondt i underlivet i starten nogen gange rigtig slemt men også hvor det ikk var så slemt er 16 uger nu h og langt er du henne
4 uger..
Anonym skriver: 4 uger..
Det var også der jeg begyndte og få ondt for den bliver der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128