Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået pregnyl sprøjte her til morgen og nu er jeg blevet usikker på hvornår det var vi skulle dyrke sex
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ved at der går ca 48 timer fra man tager sprøjten til der kommer ægløsning. Men der er delte meninger om hvornår man så skal sexe. Nogen mener fra start og nogen mener fra dag 2
LMX skriver: Jeg ved at der går ca 48 timer fra man tager sprøjten til der kommer ægløsning. Men der er delte meninger om hvornår man så skal sexe. Nogen mener fra start og nogen mener fra dag 2
Oka tak
Anonym skriver: Jeg har fået pregnyl sprøjte her til morgen og nu er jeg blevet usikker på hvornår det var vi skulle dyrke sex
fra du tager den og så en 5 -7 dage frem mindst hver anden dag..
ønskebarn74 skriver: fra du tager den og så en 5 -7 dage frem mindst hver anden dag..
Skal vi dyrke sex i aften så også hver anden dag
Anonym skriver: Skal vi dyrke sex i aften så også hver anden dag
ja i skal dyrke al den sex i orker.. ægene skal marineres i hans sædceller..
ønskebarn74 skriver: ja i skal dyrke al den sex i orker.. ægene skal marineres i hans sædceller..
Oka tak for dit svar troede bare lige det var for sent og vi skulle have gjort det i morges
Vi fik at vide på klinkken,at vi skulle have sex fra jeg tog sprøjten,og de næste 3-4 dage frem.
Mor_til_2_unger skriver: Vi fik at vide på klinkken,at vi skulle have sex fra jeg tog sprøjten,og de næste 3-4 dage frem.
Er det for sent og vent til vi har fri Med at have sex. Skulle vi have gjort det i morges
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128