Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2013

superwat

Hej alle,

er der andre end mig, som har en snert af mens. smerter omkring ægløsningstidspunktet og føler sig mere træt end ellers?

Er der andre som bruger apotekets æl-tests?

Jeg synes ikke begge streger er lige tydelige, men udenpå pakken står der heller ikke, at de skal være lige tydelige..

Hold du fast hvor jeg dog håber Ifølge min kalender skulle jeg have selve ægløsningen idag, men vi har dog været sammen dagene op til - dog ikke igår..

Kram til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2013

La´chrissen

superwat skriver:

Hej alle,

er der andre end mig, som har en snert af mens. smerter omkring ægløsningstidspunktet og føler sig mere træt end ellers?

Jeg synes ikke begge streger er lige tydelige, men udenpå pakken står der heller ikke, at de skal være lige tydelige..

Hold du fast hvor jeg dog håber Ifølge min kalender skulle jeg have selve ægløsningen idag, men vi har dog været sammen dagene op til - dog ikke igår..

Kram til jer alle!

Ja jeg kan godt få lidt spændinger i maven.
Jeg har ikke prøvet de test.
Men en ægløsnings test skal være enten samme farve eller mere tydelig end kontrol stregen.

Anmeld

17. april 2013

ditski

Jeg har også smerter under og op til æl. Så det kan være lidt at vide hvornår der er æl.
Ved ikke så meget om de æl test men skal bruge den her i løbet af ugen selv syntes at have læst at strengere skal være lige tydelige.

Ved altså ikke om det er korrekt så måske en anden mere erfaren kan svare på det

Anmeld

17. april 2013

superwat

La´chrissen skriver:

Ja jeg kan godt få lidt spændinger i maven.
Jeg har ikke prøvet de test.
Men en ægløsnings test skal være enten samme farve eller mere tydelig end kontrol stregen.

kontrolstregen er det den til venstre?

Anmeld

17. april 2013

Kløver

superwat skriver:

Hej alle,

Kram til jer alle!

Jeg har pco så kan nok ikke sammenlignes, jeg har ikke heldet strimmelteste, til gengæld har jeg god erfaring med de digitale æl teste

Anmeld

17. april 2013

La´chrissen

superwat skriver:

kontrolstregen er det den til venstre?

Øh altså den der altid et der lige meget hvad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.