Knude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
8 svar
1 synes godt om
16. april 2013

Anonym trådstarter

Vi har lige opdaget en knude på min kærestes hals :/ nu må vi en tur til lægen i morgen puha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2013

BigHope13

Åh nej dog, håber det er noget ufarligt.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

Åh nej dog, håber det er noget ufarligt.

Håber jeg godt nok også 

Anmeld

16. april 2013

tine1985

Anonym skriver:

Vi har lige opdaget en knude på min kærestes hals :/ nu må vi en tur til lægen i morgen puha 

Er det ikke muligt at det bare kan være en hævet lymfeknude? De kan jo sagtens være hævet flere uger efter en ganske harmløs forkølelse.

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

tine1985 skriver:

Er det ikke muligt at det bare kan være en hævet lymfeknude? De kan jo sagtens være hævet flere uger efter en ganske harmløs forkølelse.

Tænkte jeg også men han har ikk været forkølet :/

Anmeld

16. april 2013

tine1985

Anonym skriver:

Tænkte jeg også men han har ikk været forkølet :/

Det kan også være virus som ligger i kroppen men endnu ikke er gået i udbrud. Så det behøver absolut ikke at være noget alvorligt. Jeg har f.esk en på halsen, som bare er permanent hævet. Faktisk på størrelse med en advokadonød og er ganske sund og rask  Men selvfølgelig skal lægen kigge på ham, så i ikke skal gå og spekulerer! Men husk bare at det sagtens kan være noget ganske harmløst 

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

tine1985 skriver:

Det kan også være virus som ligger i kroppen men endnu ikke er gået i udbrud. Så det behøver absolut ikke at være noget alvorligt. Jeg har f.esk en på halsen, som bare er permanent hævet. Faktisk på størrelse med en advokadonød og er ganske sund og rask  Men selvfølgelig skal lægen kigge på ham, så i ikke skal gå og spekulerer! Men husk bare at det sagtens kan være noget ganske harmløst 

Tror også på det bedste den er nu sådan okay stor , men han ringer til lægen i morgen

Anmeld

16. april 2013

tine1985

Anonym skriver:

Tror også på det bedste den er nu sådan okay stor , men han ringer til lægen i morgen

Held og lykke med det! Håber han kommer hurtigt til, så i kan få ro i sindet 

Anmeld

16. april 2013

Anonym trådstarter

tine1985 skriver:

Held og lykke med det! Håber han kommer hurtigt til, så i kan få ro i sindet 

Mange tak han ringer i akut tiden de tager alttid en  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.