pletblødning og smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2013

LaSeIs

Hej Tøser..

Jeg har en kobberspiral og har haft i omkring 8 måneder, jeg er nu begyndt at få smerter nederest i maven, og pletbløder en del (brunligt).

Jeg var til undersøgelse hos lægen idag, han mærker og fortæller det er min livmoder og æggestokke der gør så ondt..

Jeg fik taget en graviditetstest hvilke var negativ, havde min mens. for ca 14 dage siden... men har kvalme om morgen.

det viste sig jeg har en lille blærebetændelse, som jeg slet ikke kan mærke jeg har..

Nogle der har noget erfaring med kobberspiral?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2013

BabyMarschall

Jeg har også haft en kobberspiral, fik den i januar men måtte få den taget ud i juni da jeg også oplevede smerter og pletblødning som du skriver. Jeg havde også kvalme, lægen mente det var fordi livmoderen var blevet så irriteret og jeg får kvalme når jeg har ondt. Min livmoder var rigtig øm og der gik nogle uger før det stoppede. Min gynækolog mente det var fordi min livmoder ikke var stor nok til spiralen og heller ikke ville vænne sig til den, men jeg havde heller ikke været igennem en graviditet. 

Håber du finder en løsning/svar på det 

Anmeld

18. april 2013

LaSeIs

BabyMarschall skriver:

Jeg har også haft en kobberspiral, fik den i januar men måtte få den taget ud i juni da jeg også oplevede smerter og pletblødning som du skriver. Jeg havde også kvalme, lægen mente det var fordi livmoderen var blevet så irriteret og jeg får kvalme når jeg har ondt. Min livmoder var rigtig øm og der gik nogle uger før det stoppede. Min gynækolog mente det var fordi min livmoder ikke var stor nok til spiralen og heller ikke ville vænne sig til den, men jeg havde heller ikke været igennem en graviditet. 

Håber du finder en løsning/svar på det 

tak for dit svar, hjælper lidt... jeg skal til lægen igen til mere tjek.. så håber han finder noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.